A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1988-1997)

Passat B3 (malac) 1,6 TD (intercooler) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Malac

Szöveges ítélet

Egy ideje szükségem volt autóra, viszont pénz nem volt rá. Napi 60 km ingázás szörnyű tömegközlekedés késztetett erre. Így aztán hirtelen elhatározásból, szinte pénz nélkül megvettem a passatot. Olyan autót kerestem, mely keveset eszik, olcsó, olcsó alkatrészekkel életben lehet tartani. Az agyonárazott golf3-ak elfelejtve (nagyon jó kocsi, de ezt a vételár is tükrözi), golf 2 dieselek többsége már hulla, öreg francia és olasz dieselek felejtősek, öreg japánok csoda motorjai körül a kasztni már rég elporladt. Így lett végül a malac passat a befutó. Megnéztem belőle 3-at (nem sok, de egy olcsó autóért nem fogom körbejárni kishazánkat) és a legkevésbé széthullott példányt igyekeztem megvenni közülük. Egyik tuti motorgenerál, másik lelakott belső, és végül a harmadik, amelyiknek se nem volt kuka a motorja, se nem volt józanéletű kőművesek szolgálatában. Első egy hónap problémamentesnek bizonyult. Repültek bele a km-ek. Aztán jött a szívás 1. szériája. Nem töltött a generátor, és persze a kuplung is elszállt, igaz csak a cső. Aztán meg elkezdett folyamatosan izzítani (relé). De ez így egyszerre. Aztán 1 hétre rá csapágy kezdett nyöszörögni. Javítás után egy hónap nyugi következett. Ekkor motortartó bak adta meg magát. Aztán jött a szívás no. 2., nem izzított a vas. Izz.gyertya csere, aztán 1 hét nyugi, mire megint nem izzít. Nyár volt, túléltem, néha kerestük a hibát, hol izzított, hol nem. Persze már semmi sem gyári elektronika terén. Aztán bontott Generátor is megadta magát szép lassan. Izzítás terén most jelenleg működik, generátor tölt, így nyugi van.
Legbosszantóbbak az elektronikai hibák, melyek 22 év után érthetőek. Előző tulajok otthon orvosolták úgy ahogy sikerült, ez meg is látszik rajta.
Egyébként működő korszakaiban nagyon szerethető, kényelmes tágas, kis fogyasztású, óriási raktérrel rendelkező gép. Ha 15 évvel ezelőtt kerül hozzám, más lett volna vele a világ. Most már öreg tragacsként kissé nehézkes az együttélés, de ha valaki kifog egy megkímélt, gyári példányt, akkor az jól fogja érezni magát vele.

Hibalista

- Generátor 2x, kuplung hidraulika cső, izzítórelé, kerékcsapágy 2x, motortartó bak, világításkapcsoló (előző tulaj 100-as izzót tett bele :@), hűtőventilátor vezetékszakadás, kormányösszekötő, bölcső elrohadt, bal első ablak szerkezet

Ide hordtam szervizbe

nem nevesítem

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Őt sem nevesítem

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 600000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Corolla
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1988

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)