Istencsászár TDI versenygép:P
Szöveges ítélet
1.9TDi 90le gyárilag ami ehheza a bódéhoz éppen csak elég a GT15-ös turbóval.Nade egy kisebb összegből+olajos kézzel táltost lehet belőle faragni(tartós használatra)
-porlasztócsúcsok cseréje(502)
-GT17vnt turbó csere(egy kis kipufogómunkával)
-nyomásos labda a geometria állításához(tartós1.5bar töltőnyomás)
-kipufogó rendszer optimalizálása
-egr szelep kiiktatása
Ez egy alap tuning ha a motor alapból jó akkor ezzel a konfiggal sokat elmegy a kocsi(alaptudásomat a Dízeltuning topic-ból merítettem,segítőkészek,köszönet)
A vas nagyon jó lett minden fordulatszám tartományban és nem zabál többet(ha tiprod neki akkor persze....).
Az egész móka megállt 100e huf-ból(persze ebben sok a saját meló)
Egyszóval TDI RULEZ:-)
Ja a neten minden alkatrészt megtalálsz hozzá nem kell a gyárit venni boltból:P
Hibalista
- Jobb első elektromos ablak kapcsólója
Ide hordtam szervizbe
Egy jóbarét(Boci) vagy magam alakítgatom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Omega 2.5td | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
