Akinek van barkacskedve - a passatbol a B4 prima!
Szöveges ítélet
Sziasztok Moszkvabol.
Csaladomban mindig volt kocsi. A 80=as evek feletol - munkahejyi UAZ mikrobusz, a 90-esektol sajat RAF mikrobusz, 2000 ben a nejemnek vettunk tanulokocsikent OKA-t en pedig levaltottam az oreg RAF-ot uj GAZellara. 2003 ra az OKA-t kinottuk (erdekes kocsika volt). Sokat ultem es valasztottam. A nejemnek 2 variansot adtam 1- Uj daewoo matiz 2 - passat b4 hasznalt. A masodikat valasztotta. Nem sajnaljuk. Minden van benne - kautomata kliman kivul (kondi van es el). Nekem nagyon tetszik - mivel komoj szerelo gyakorlatom van - a hibak zomet es szervizt magam csinalok. Szervizbe a durvabb dolgokat adom le. Futomu, kuplung es mas. emelot igenylo munkakra.
Tapasztalatom szerint evente kb 1000-1500$ kell beletenni a fentartasaba, akkor szinten marad az allapota. Haromszor voltunk vele Magyarhonban (kb 2000 km egyir.). Jol felkeszitve - egy pisszentese se volt. Nugodtan megy orakig 160-180 korul. Elmegy 200 korul - de mar nem komfortos az erzes benne.
A mi teleink kimetattak egy nagy bakit benne. Az olajszuro egyseg konstrukcioja bizony nem a mi -35 fokos teleire tervezett. Egy ijen regellen beinditottam es elmente dolgaimra mig bemelegszik. Mire visszajottem szegenyke teljesen lefojta az olajat. Hala full sitetic es alapjarat - a motor kielte. De megmondom, -35 fokon javitani az egy focsavaros hocserelo-szuro gamurgert - rossz elmeny. Ezek utan minden szurocserenel utanahuzom ezt a huje csavart...
Kicsit puritan a szalon - de minden benne van ami kell. Gagya a hatso zar szerkeszete - nalam mar a masodik marad gyakran a kezemben. Rzsda csak karcolt - utott hejeken jelenkezik (egy 15 eves kocsinal sz-em kituno). Az elso eloszeriabol valo - 93 decemberi (a b4 ha jol tudom 94-96 rovid eletu).
Szerintem ma is kituno kocsi, elegge elegans, takarekos (12 liter - PB gaz). 2 literrs motorral eleg furge - jol birja a magas tempokat (mar irtam). Varosban olajat nem eszik (full sintetic 0-50 W toltok, gazzal eggyut 20.000 ig tiszta az olaj - a szint utantoltes nelkul megvan - akkor cserelem).
Persze a kb 120.000 alatt sokmindent csereltem.
Hibalista
- Futomut haromszor szdettem at. Egy kuplung. Egy trafo-tirisztor blokk. Ket kipuffogo. Az otodik fekbetetkomlekt. A masodik fektarcsa komplekt. Vezermuszij. A generator a vege fele jar. Kerekcsapagyak tobseget lecsereltem. Hutopumpa - uj. Tobbi csapagy mind ujrakenve. Jobb elso feltengej lecserelve (bejutott a teli latyak).
- Motorkompresszio - kituno. Valtoban az olajat lecsereltem - a kapcsolas mar nem pontos (kicsit lotyog), maga a valto priman mukodik.
-
Ide hordtam szervizbe
Moszkva Avto-RT
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 186000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 116000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Oka | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
