A legjobb középkategóriás, ami már nem is annyira közép
Szöveges ítélet
Ezt az autót nem lehet nem szeretni.A mostani "szekerek" elbújhatnak mellette.Ültem én már az új Passatban is,de fele akkora hely van benne,mint ebben.Én elég magas vagyok (190 cm),de talán a 7 es BMW-n kívül ez az egyetlen autó,amiben nem kell teljesen hátratolni az ülést.Ennyit a tágas belső térről.Kényelmileg hagy némi kívánnivalót maga után,mivel a GT típust nyúzom,elég kemény a rugózása és minden úthibát észrevesz.A kasztni hangszigetelése olyan,amit az akkori autóktól el lehet várni.De mindezek ellenére is nagyon élvezetes vezetni.Igazi "nagyautó",hiába középkategóriás.Nagyon nem hajtottam,mivel ez nem ehhez az autóhoz illik.Úgy kell vele kanyarodni,hogy meg lehessen számolni a felni küllőit. :)Csak lassan és fennségesen.Ez ennek az autónak a stílusa.Szervízbe ritkán kellett vinni,csak az esedékes dolgok miatt.(olaj,szűrőcserék).A motorban most 360000 km van,de még nem kellett hozzányúlni.Kivétel vezérműszíj csere.És szerintem ez még egy jó 100-150 ezer km-ig így is fog maradni.Na ezt csinálja meg egy új autó!Ennyi dícséret után most akkor egy kis fekete leves.
Mivel már ez is aránylag teli van rakva elektronikával,ezért ami elromolhat el is romlik.Soha nem hagyott még az út mellett,de azért néha tesz róla,hogy az embernek nehezebb legyen az élete.Ezek általában fals hibajelzések,de amíg ez kiderül,addig már az ember láncdohányos lesz.Most is éppen kedve támadt szórakozni,és olajcsere után kb. 2200-2500 as fordulaton bejelez az olajnyomás hiány.Ez már csak azért is érdekes,mivel a motor szelephézag állítása hidrotőkés,így ha nem lenne olajnyomás,akkor a Passat tulajok által jól ismert indítás utáni csattogást kellene hallani.Na hát ilyen hang pedig nincs.Ismét egy jó kis elektronikai hiba,ami eszi az életem.De ettől függetlenül nagyon szeretem ezt az autót.Ha vennék egy új autót,akkor egy ugyanilyet 0 km-esbe.Nekem itt kezdődik és itt is ér véget az autó fogalma.
Hibalista
- Lengéscsillapítók,kerékcsapágyak,kipufogódob és egyéb kopó alkatrészek (amik más autónál is cserére szorulnak egy idő után)
Ide hordtam szervizbe
Részben saját magam szervizeltem,mivel szerelő vagyok,részben pedig Berhencz Tibor autószerelő mester vette kezelésbe ha szükség volt rá.
Berhencz autószervíz,5820 Mezőhegyes Hunyadi u. 11.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | VW Passat 1992 es 1.8i GT ha lesz 0 km-esen. :))) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |