Szeretem
Szöveges ítélet
Az úgy volt, hogy vettem egy Passatot az öreg M635csi Bmw meg a Porsche 944 mellé, mert valamivel csak járni kell. Tehát megvettem egy igazi lelakott kocsit amit megcsinálni nem akartam csak járni ameddig megy aztán eldobni minden szívfájdalom nélkül. Hát ez nem sikerült! Ennek két ismert oka van. Nem vagyok olyan ember aki ilyet csinál, ezt mostmár tudom, és a Passat egy igazi jó kocsi, szertintem a legjobb autóm! Nos, lelakott mint ahogyan azt írtam és én ezt nem állhatom ezért lakatolás, fényezés, full motorgenerál (sajnos nekem nem jön be a probáljuk meg másodszor hátha beröffen) Természetesen sajátkezüleg otthon a garázsban (nem vagyok autószerel?). Amikor kész lett kezdtem érezni, hogyha egy ilyen lett volna az els? kocsim még mindig azzal járnék, de nem ez volt, tehát a menetteljesítmények tekintetében úgy éreztem valamiféle fejl?désen kellene átmenni (54Le) és elkeztem keresni 1,9tdi motort. Megtalálás és megvétel után hihetetlen problémahegy keletkezett(intercooler, h?t?, nehezen meleged? motor), de átrágtam magam rajta. A motor beszerelése után jöttek a problémák ahogy kell. Els?nek a bels? féltengelycsukló robbant szét aztán a váltó tört el köszönhet?en a Kb 140Le-nek és a 260-300Nm-nek. Gondoltam talán egy a motorhoz passzoló válto megoldhatja a problémát kerestem egy olyat is és beszereltem. Néhány alkatrészt gyártatni kellett hozzá, de kitaláltam és megcsináltattam. Igy már jó volt, megfelelt a menetteljesítmény is, de a végsebesség még hagyott kívánni valót, mert 190-nél nem ment többet ugyanis a 90 lovas váltót raktam fel (hát ilyen vót én meg örültem). Büntetni már lehetett vele (naná, hogy akit csak lehet), de az autópályán ugye kevés volt. A hatsebességes váltó beszerelése vált szükségessé. Oriási cigik után most benne van és nagyon fincsi. A kárpitok teljesen kicserél?dtek id? közben mikor mit kaptam hozzá azonal kicseréltm. Így mostanra egy mindennapos használatra alkalmas kisfigyasztású hihetetlen menetteljesítményekkel rendelkez? szép jungtimer tulajdonosa vagyok aki bebünteti a 2.0 sokszelep, csili vili, szárnyas verdában feszít? lámpánál melléálló, ablak lent, puffogó zene, rettenetesen nagy arcú fickókat.
Hibalista
- Gyakorlatilag az átalakítás elött szinte semmi, azóta hát, néha vannak gondok pl: féltengelycsukló rendszeresen
Ide hordtam szervizbe
Nem viszem szerel?höz, mert a zöldkártyásnál elég a buta arcból évente egyszer is.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 350000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | M635csi még megvan. | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
