Paszat
Szöveges ítélet
2001 óta van meg a gép. Apám kocsija de én is belehajtottam pár ezer km-t. A motor amivel vettük, nem nagyon bírta a strapát. Amikor már a végét járta, már +5 fokban sem indult el. Aztán egy szép napon hazafelé leállt, de még hazamentem vele. Hát a motor belseje szétolvadt. :) Akkor bele egy tökéletes 1.6D motor. Hidegben jól indul, nem füstöl. De hát a sors megint közbeszólt, megfőztem. De már nem kellett kicserélni a motort, csak pár új alkatrész és olyan lett mint újkorában. Azóta semmi gond vele. Jól megy, megbízható, -15 fokban dúsító nélkül pöccre indul. nem füstöl, ahova megyünk, oda elvisz. Amikor bele lett téve az új motor, akkor a váltó nem sokkal utána elromlott. Lett bele téve egy 5 gangos, azóta azzal sincs semmi gond. Jellegzetes gondjai szerintem nincsenek, csak annyi, hogy elég alap a gép. Semmi extra! De hát ugye 1984. A kezdeti nehézségek ellenére csak ajánlani tudom, mert azóta nagy gond nincs vele. Egyszer kijött a féltengely, amikor alá volt szedve a kormány, az adagolót kellett egyszer felújítani, meg a többi kisebb hibák. A vezetési élmény nem a legjobb, de valamit valamiért. Az vegyen ilyen kocsit, aki tud dieselt vezetni (már én is megtanultam), tehát nem hajtani, hideg esetén melegíteni. Aki ezt betartja, azt elviszi a világ végére is, ha nem jó a fék. :)
Hibalista
- motor, fékrásegítő, adagoló, generátor, féltengely, sebváltó, önindító
Ide hordtam szervizbe
Malac
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 105S | Következő autója? | ?? |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
