A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1980-1989)

Passat 2.2 GL aut 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

NSZK Amerika

Szöveges ítélet

Csak semmi múlt idő, kéremszépen! Az ember nem egyből szeret egy ilyen járgányba - idő kell hozzá, mintha esélyeket adna egymásnak újra és újra két társ.. Szépsége nem vág a földhöz, bár idővel több mint megszokottá válik a jelenléte: ha valami miatt nincs a ház előtt, bizony üres az utca.
Egyszóval mit is lehet mondani egy 1983-as öthengeres 2200cc-is automata kombiról? Megbízható? Figyelni kell rá. A jelekre. Bekapcsolni a hűtőventilátort, mert ha elmulasztod, bár bekapcsol a háromfokozatú magától is,de már valószínű jobb ha félreállsz és hagyod lehűlni a motort.. túl nagy blokk egy túl kicsi (gyári ejnyebejnye!) radiátorhoz - őő, vagy fordítva? Radiátor a motorhoz? No a lényeg, hogy ha az Ákhillisz-ínjén tartod a szemed, akkor egy bitang vad jószág. Az a maradék 100-110 lóerő még épp elég nyomatékot rak az aszfaltra, itteni 2.2-es tulajokat megerősítendő meglephetjük vele lámpánál maradó autóstársainkat. Nettó benzinmotor, turbo (200 lóerő) nélkül.
A hangja isteni, mint ábszolút hallással rendelkező muksó élvezem azt a fura zenei játékot, ahogy a 1-4-2-5-3 gyújtásnál valahol egyszerre robban két henger. Kicsit vényócas hatás, 300-on dohog (vagy inkább gurgulázik?) alapjáraton, és 3000-nél kezd ébredezni 4200-ig az állat benne. Olyan is a hangja.
Fantasztikus belső tér, nem érezni hogy visszalépés lenne a rengeteg kék műanyag, no meg a kék(!) bőr ;)
Nem lehet kihasználni a felkínált teret, még két gyerekkel és az összes játék-kaja-ruha kombóval is jó ha háromnegyedig rakod.
Nemsokára oldtimer lesz, van persze egypár év, de ez pont kell is, hogy teljesen rendberakjam, új hűtő, stb. ebben a durva benzin-ár sújtotta globális válság-szerű izében fuldokló kis hazánkban. Napi használatra nem ajánlott- pláne városban, de igazi hobbikocsinak (de bármikor hadrafoghatóan!) mindenképp.
Napi használatra ott a BRINGA, rakjátok meg a várost azzal! Na meg a békávé :)
14253

Hibalista

- Hőgomba,gyertya beégett,- szinte minden, de megy

Ide hordtam szervizbe

Sanyi

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Laci

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1983
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 320000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző autója? 760 Következő autója? VW 32B
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1980

További ítéletek (52 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)