Imádnivaló ronda bulimobil sok bajjal, nagy kényelemmel
Szöveges ítélet
Az autót 1992-ben vásárolta apám Németországból.A cég amelyik behozta azonnal motort cserélt benne, mert az eredeti borzalmasan rossz volt, az újat már apám járatta be!Én 2000-ben kaptam meg tőle, innentől tudom a tapasztalataimat elmondani!Nagyon-nagyon kényelmes autó, hosszú utakon sem kellett állandóan megállni pihenni!A maga 75 lóerejével nem egy erőbajnok, de jól húz és emelkedőn se nagyon kapcsolgattam vissza.Rengeteg minden belefér a hatalmas csomagtérbe, általában egy fordulóval vittem el mindent egy pincebuliba, ha lefektettem a hátsó üléseket.A szervókormány nem hiányzott, meglepően könnyű volt kormányozni, bár a gyárinál nagyobb kerekekkel biztosan szívtam volna!A belsőtér borítása borzalmas volt, minden tiszta műanyag volt szanaszét repedezve, az ajtókárpitok pedig valami papírmasé szarból voltak műbőrborítással!2001-ben elkezdett szórakozni, amikor ráadtam a fűtést max. 70km-en belül szép sorban leálltak a hengerek!De csak fűtéssel. Kb. 20 szerelő nézte meg (köztük a Bosch-szervíz is.Érdekesség: mikor a Bosch-szervízben voltam, bejött egy figura egy 4-es Golf-al és ugyanez volt a baja), de senki nem tudott rájönni mi a baja, és ez a mai napig így is van!Az elektromos rendszere a halálán van, ami meghibásodhatott rajta az meg is hibásodott!De mindezek ellenére én imádtam az autót, igazi bulimobil volt, a barátaimmal mindenhova ezzel mentünk, nem kellett rá vigyázni!Motorikusan soha semmi baj nem volt vele, 14 év alatt se gyűrűzni, se semmi mást nem kellett.A fogyasztás horror volt, 12 liter mindenhol...
Hibalista
- Németben nem tudom mit csináltak vele, de nálunk ezek romlottak el: lengéscsillapító 2 évente biztosan(darabja 15-20.000Ft), fékpofák és tárcsák(nem emlékszem mennyiért) kb. 20-25.000 kilóméterenként, kipufogó szinte évente (30.000Ft körül, nem tudom miért volt ilyen szar mindegyik), vákumcsövek a karbi körül 6 havonta(filléres dolog), a silentek kb. ugyanígy(5000Ft körül).Elektromos ablakemelő 103.000-nél ment el (az összes egyszerre, nem vettünk újat, kapott tekerőket mechanikával együtt a 4db. volt 6000Ft), 110.000-nél nagyjából egyszerre elment a műszerfalvilágítás, belsővilágítás, visszajelzőlámpák, hátsó hangszórók és a csomagtérvilágítás(azóta is ilyen)!
Ide hordtam szervizbe
Apám egyik jóbarátja, abszolút olcsó és hozzáértő!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Volkswagen szervíz - Pécs
Undorító volt, szarba se vettek az öreg kocsival, át sem nézték rendesen, szerintem különösebben nem is foglalkoztak vele...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 99000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Omega 2.5 V6,BMW 520i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
