Hűséges-megbízható-olcsó társ
Szöveges ítélet
Az autó németországi import volt 1994-ben. 2008-ig volt a családom tulajdonában, miután szomorú döntést hoztam, hogy eladjam.
Az garantált, ha a VW folyamatosan ilyen tartós és olcsó fenntartású autókat gyártott volna a szervízek fele lehúzta volna a rólót.
Hihetetlen számok:
- 23 év után még a gyári fényezés (persze rozsda is akad)
- Az autó alkatrészeinek kb. 90 %-a még a gyári
- A rengeteg km alatt egyszer kellett a hengerfejet felújítani (a turbó még gyári)
- Hosszú utakon nyugis tempomban a 4 L-es fogyasztás tartható volt. Városban (bp) sem nagyon lehet 6,5 fölé menni.
Úgy alakultak a dolgaim, hogy egyre nagyobb távolságokat kell megtennem egyre rövidebb idő alatt, ezért váltanom kellett.
Eladáskor nagyon sajnáltam az autót, vagy csak az életem egy részét amit ebben az autóban éltem meg. A vevő potom pénzért vette és gyanítom, hogy még jó pár ezer km-et bele fog tenni...
Jó lenne ha ma nem mendzserek által diktált használati időtartamra gyártanának autót (8-14 év), hanem hagynák a mérnököket dolgozni, csak hát szervíz és az alkatrész gyártás nagy üzlet.
Hibalista
- - Csak karbantartani kell
- - Karosszéria oxidációra hajlamos
Ide hordtam szervizbe
Falusi ezermester.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 280 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | - | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
