A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1980-1989)

Passat 2.0 GL5 K-Jetronic 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Gizi a kadmiumsárga veszedelem

Szöveges ítélet

140 km/órás sebességnél 3000-et fordul a motor 5-ikben. (itt 9 litert eszik) A legkisebb fogyasztása 80-nál van, (6 liter) de ez a tempó kikészíti az idegeket :),meg a motort 2000 alatti fordulat) max sebessége 3-ikban 160km/h, a többiben az autó korára való tekintettel nem próbáltm ki:)) (tesztelt Vmax 190km/h 4-ikben, valószín?leg ez a vége is) Kényelmes, viszonylag csendes, megbízható és jól fogyaszt (fogyasztásmér? az ötödik, "E" fokozatban)
Jó konstrukció a motor,(HP) strapabíró és viszonylag er?s(165Nm/3200,115LE/5400) , de sajnos manapság 50 autószerel?b?l jó ha egy ért a mechanikus befecskendez? rendszerekhez.(egyszer?en nem vállalják a javítását, de legalább becsületesek:))) ) CastrolTXTSoftec 5W40 olajjal járatom mérhet? olajfogyasztás nélkül. A K-Jetronic igényli a rendszeres karbantartást (tisztítást).Érzékeny a rossz min?ség? benzinre (érezhet? motordinamika csökkenés) Csak megfelel? min?ség? gyújtógyertyával m?ködik jól a motor min. BOSCH W6DC (:) BOSCH WR7LT+) Az útfekvése jó közepes. A pakolhatósága viszont szuper (kombi). Olcsók az alkatrészek (kivéve befecskendez? rendszer) A beltér m?anyag elemei zörg?sek.

Hibalista

- Bemelegedésszabályzó (K-Jetronic)20000, Gyújtáskapcsolóbetét1000, lengéscsillapítók7000/db, generátor-szénkefék 400, csapágyak (FAG 3000), befecskendező szelepek besültek (új:15000/db, bontós:1500), komplett gyújtásrendszer (kábelek, pipák, elosztófedél)20000, a három kipufogódob cseréje 28000, karosszéria hátsó dob ívek cseréje, szelephézag-állítás 3000, - teljes karosszériafelújítás/festés 200000, vízhűtő (Nissens (réz) 30000), hűtővíz/fagyálló (7000), termosztát (3500), vákumszivattyú membrán (1800), tüzelőanyag szűrő (7000)

Ide hordtam szervizbe

Bartók István gépjárm?technikusMez?csát3450

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1984
Kényelem (6) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 184000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Passat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1980

További ítéletek (52 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)