A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1980-1989)

Passat 1,8 3sebeséges Automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Család kedvence, 80-as évek kényelme

Szöveges ítélet

Szüleim akartak eladni, de végül megkaptam, ha levizsgáztatom és átválalom a költségeit.
Remek autó! Ahhoz képest, hogy már jócskán benne van a korban az automata váltón és a motoron nem lehet érezni. Hátrány csak az, automata váltója 3sebbeséges így az 1,8as motorból nem jön ki a maximum és az ebb?l kifolyó áttélezésb?l fakadóan a fogyasztás sem az én pénztárcámnak van kitalálva bár városban minuszokban 10 fölé megy, de nyáron jó részt autópályán használva 8,2?t is ment(130as átlaggal). Ha nem lenne gond az egyre szigorodó zöldkártyázás és lenne elég pénzem, akkor még valószín? évekig használnám. Megbízható, ha karban van tartva. Bár a h?tésre ráférne egy felújítás, bár ha az ember nem nyáron dugóba használja akkor azzal sincs gond. 2x hagyott csak cserben, mert ha felmelegszik kicsit jobban a motor akkor leállítás után az önindító nem ment, mert egyik szervízben kispóroltak bel?le pár csavart és ilyenkor nem húzott be a mágnes, de félóra hülés után pöcre indult vagy a forró motornál kellett böködni az ön indítót és akkor is ment.
Olajból 10.000-en 1litert öntöttem rá, benzinb?l meg nem eszik többet, mint amenyit egyébként is enne egy 1,8as automata 8szelepes motor.

Hibalista

- Amikor megkaptam
- Gömbcsukló kopás, olajcsere, els? fékcsere vizsgafelkészítés, vizsga 70.000-Ft
- utána
- öninditó behúzómágnesnél hiányzott egy csavar ezért meleg motornál nem ment néha az önindító 2000Ft
- Gömbcsukló a másikoldalon 15.000-Ft
- Hátsófékcsere, olajcsere:15.000-Ft olajjal együtt

Ide hordtam szervizbe

Érden egy maszek szervízbe hordtam.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1984
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 212125
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? swift ezen tanultam Következő autója? swift
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1980

További ítéletek (52 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)