A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1980-1989)

Passat 1.6 TD Variant 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagylány (a vénlányt nem szerette! :) )

Szöveges ítélet

Imádtam.
A legjobb autó volt, amivel életemben rendelkeztem!
Nagy, kényelmes, keveset eszik, a megfelelő odafigyeléssel a világból kiment.Bejártam vele az országot, a katonatársak, mert akkor épp katona voltam, és a cuccok mind simán elnyelte, hisz kombi volt!
Persze Szlovák tesóktól a dobozos sört is áthozta, 42 kartonnal, ledöntött ülések mellett.
18 éves korában került hozzám, hagyatékként, előző gazdája szerette.Igazából egy forgalmi csere, bejegyzés rám, mint üzembentartó, műszaki, zöldkártya, kötelező, és az enyém volt!
Igazán olcsón, nem...? :)
1,5 év után, mert épp nem kellett a autó - kimentem fél évre békefenntartani Boszniába - elkerült kasznishoz, ekkor újra régi fényében ragyogott!És kapott új szélvédőt is, amit apám, az első szabim letelte után össze is zúzott... :)
Szóval ez 2x volt cserélve.
Az ülései maguk voltak a mennyország, magasságuk állítható volt, ha elfeküdtem benne, kezem a kartámaszon, ötödikbe be, a világból kimentem volna, és a nagylány soha nem hagyott ott sehol!!!!Igaz, egyszer eltört a vezető oldali háttámlájának kerete, mert egy komoly pózt próbáltunk épp, de szétszedtem, és visszahegesztettem, soha többé nem volt baja, bár akkor elég nyakaszegetten biggyedt hátra! :)
Egyébként ebben még az igazi kóc tömítés volt, jó volt látni, hogy a régi nemes egyszerűség mennyire is strapabíró és kényelmes tud lenni!
Magam mögött ritkán ültem, de akkor mint egy hintó, olyan volt.Óriási dög volt, az tuti!
Az ülések egyébként hátul elég érdekesek voltak, könnyen le lehetett fejteni az acéllemez támláról a kárpitot a szivacsokkal, és képzeljétek, gyárilag kiképzett helye volt bennük a csempész ciginek!!! :D
Pokolian megbízható volt.
Apró tömítések mindig elöregedtek benne, majd 20 éves volt!!!, ezekre figyelni kellett, na de idővel az a pár is ki lett cserélve és csak ment-ment....
Sokat gondolok rá, mert nagyon szép emlékeim fűzödnek hozzá...Meg az akkori páromnak is, hisz elég sokszor felavattuk a mindet elnyelő csomagterét! :)
Szerettem.
A nőt is, de a nagylányt - mert a vénlányért haragudott, és bántott is a lelkiismeret - sokkal JOBBAN!
A fékei elsőrangúak voltak, a gumikat megoldottam bontásból származó BMW garnitúrákkal, 4db 12000, felnivel együtt. :)
Szóval fillérekből megoldottam a fenntartását, a motortérben akkora hely volt, soha nem kellett nyöszörögni, ha belenyúltam, egy nagy szervizt is megkaphatott bármely helyen, hisz a csomagtartóban lévő franciakulcs és 17-19-es villáskulccsal akárhol le lehetett cserélni olajat, stb. :)
Mindig mindent akkor cseréltem rajta, amikor már tényleg lerohadt.
De mindig ment!
A csomagtér mindent elnyelt, a vonóhoroggal bármit elhúzott, figyelni kellett viszont a hengerfejére, neki az volt a gyengéje.
Mondjuk behalni nem halt be, mert figyeltem rá, tudjátok, finom járatás hidegen, meg nem agyonütni, stb.
Olajat nem ette, bár motorcserés volt, az előző gazdája rakott bele egy 91-es Golf II szívet!
A tankolás frankó volt, Ukrajna, 65 liter, 1200 kilóméter. :) Ja, és persze akkor még kint csak 60 volt az olaj literje, aztán később 100...A szemét amcsik! :)
Ja, és autópályán ugye 130-150, emelkedőn belső sáv! :)
Lestek is, főleg az a Vectra B 1.6.... :)

Szerettem...
Egyszer feltörték a húgoméknál, Győrben a ház előtt, de csak a plüssoroszlán és a napszemcsi kellett az "újmagyaroknak" belőle, aztán szépen vissza is zárták.
Ugye, ezt a típust egy aláfeszített csavarhúzóval simán nyitni zárni lehetett, nyom nélkül! :)
Ja, Győr, bocs, ez a Festő úton történt, aki ismerős arra, tudja milyen környék.
Mint Gyál... :)

Aztán egy tavasszal, miután az öcsém feljött Pestre, és megörökölte, arra a hívásra ébredtem, hogy valaki elkötötte a nagylányt a XI. kerületből...Majdnem sírtam, és a rendőr sem vigasztalt azzal, hogy aznap éjjel még 15 olyan tűnt el....
Szegényből donor lett.
Béke poraira.

Hibalista

- Toronycsapágy, de csak utána kellett húzni, adagoló tömítésinek cseréje (15000), szélvédő csere (16000) 2x, mert apám ügyi volt, olajcserék, levegő és olajszűrő csere 8000 km-ként. Kuplungtárcsa(10000).A résolaj-visszavezető gumicsövek elöregedtek.Csere(100).Hattyúnyak, kipufogó hátsó dob, hátsó híd alatti kipufogó összekötő(21000).Lengéscsillapítók hátul+porvédőharang és bak(21000).!db kerékcsapágy, ezt már csak azért, mert volt lé rá! :) (16000) Összességében nem sok, ha azt nézzük, ez egy 21 éves autó volt!!!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam.Annyira egyszerű autó, hogy egyszerűen imádnivaló, ha szereled.Már ha kell. :)
Egyébként mindent meg tudsz oldani rajta, az adagolót bíztam csak szakemberre!
Az osztályzat jár nekem! :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 213000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Bravo Következő autója? Suzuki Swift 1999
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1980

További ítéletek (52 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)