A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1980-1989)

Passat 1,6D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Nagy Fehér Sárkány

Szöveges ítélet

Gyakorlatilag ebben az autóban nőttem föl. Az elmúlt majd két évtized alatt 2x megjárta (akkor még) Jugoszláviát, 1x Olaszországot, volt pár kiruccanás Ausztriába is vele, valamint apám jópár évig heti rendszerességgel utazott vele Debrecenből Pestre és vissza - és mindezt szó nélkül tűrte. És a legnagyobb meglepi: jól megpakolva sem akart sokkal többet enni! Apropó, megpakolás: ez a böhöm elképesztő, mennyi mindent képes elnyelni! Volt olyan is, amikor egy raklap tonert vittem vele (igaz, az anyósülésre is jutott belőle, de akkoris: 170 db tonercartridgeot bepakolni egy személyautóba nem gyenge). Hosszútávon ugyan kicsit kényelmetlen a gyári ülésekkel, de még nem a "fájdalmas" kategória. Mindig zokszó nélkül tette a dolgát, még ha valami kínja volt, azt is igyekezett eltitkolni. Mivel szeptemberben Finnországba megyek, ezzel akarok menni, és a mostani hibalista a következőképp néz ki:
- elkopott indítómotor (25 fok felett nincs baj, 20 alatt viszont csak pörög magában addig, amíg fel nem melegszik, és csak utána ránt be)
- olaj- és szűrőcsere
- hátsó lengéscsillapítók cseréje (a mellsőket kb. 2 éve már kicseréltem)
- katalizátor felszerelése (sajnos dönti magából a füstöt, mint egy igazi bébisárkány - lángolni még nem tud :))) )
A szerelőm szerint ezek után már nyugodt szívvel vághatok neki a 2000 km-es útnak. Van ugyan még egy kis kasztnimunka rajta (rozsda, fényezés felújítása), meg a belső kárpitozás is cserére szorul (jelenleg a második üléshuzatgarnitúra van rajta), de ez már csak esztétikum.
Röviden összefoglalva: vagánykodni ugyan nem lehet vele, a nagy gyorsulások és a versenytempó is távol áll tőle, viszont hihetetlen strapabíró és mindig elvisz oda, ahova kell. Imádom ezt a kocsit!

Hibalista

- Volt egy motorcsere kb. 150000-nél
- Megdöglött turbó ugyanakkor (kikerült belőle)
- Sebváltó bedöglött ugyanakkor (újat kapott)
- Motorfelújítás 280000-nél
- Fékfelújítás 230000-nél
- Izzítógyertyák cseréje 340000-nél
- Apróbb elektromos zűrök (350000-nél)
- Sebességváltó kulisszacsere (3400000-nél)
- Vezérlőműszíjcsere (360000-nél)
- Eszi az olajat (2000 km-ként kb. 1,5 l)
- ... és ezek csak azok, amikre emlékszem. De igazából nincs vele különösebb gond! :)

Ide hordtam szervizbe

Sós Lajos, Debrecen, Pacsirta utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 18 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Nem tudom... Ezt akarom használni, amíg csak lehet
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1980

További ítéletek (52 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)