Spúrságom kiélése.
Szöveges ítélet
A családban már volt egy példány, igazából így indult a mi közös létünk.
Ugyanezzel a motorral, használhattam körülbelül 2 hétig és akkor eldöntöttem hogy kell nekem egy ilyen. Nem volt egyáltalán szükségem rá, de amikor 2014 decemberében megláttam a hirdetést erről a csúnya sárga elektromos ponyvatetős Luporól azonnal telefonáltam.
Igazi osztrák bontószökevény volt, lejárt vizsgával és lógó szervó pumpával.
Alig volt benne gázolaj, akkumlátor kuka, izzítás talán egyik hengernél volt.
Kézifék, hátsó fék is már halálán volt, de összeraktuk és hivatalos műszakin átment és nem áttoltuk. ( KPM-nél )
Gyakorlatilag miután elkészült, nem is használtam a nagy benzines autót.
Annyira bevált a hétköznapokban hogy már a hosszabb utakra is elmerészkedtem vele.
2015 nyarán elmentünk vele Horvátországba ( 2000km ) és még Görögországot is megjárta ( 2500km )
Görögoszágban észrevettem hogy csöpög az adagoló, de szerencsére egyben hazaért és itthon ki is cserélték a tömítéseket .
Fogyasztás nyáron kint 4 azaz négy liter. Bent 4,5. Télen ez inkább 5.
Többet azért nem tudok róla írni mert nem akar elromlani semmi.
Jelenleg ( óra szerint 307200 ) van benne, szerintem 150.000t még bontás nélkül el kell mennie.
Kívülállóként nézve pár észrevétel.
-Hosszú úton kicsit kényelmetlen, de hétköznapokban bőven elegendő nekem és a barátnőmnek. B oszlopig ugyanakkora mint a Polo, szóval nem nagy de azért tágas
-Hátul büntetés ülni 170 centis felnőttnek. Oda a csomagokat és a bevásárlást szoktam tenni mert a csomagtartó igen limitált.
-Budapestre bőven elég az ereje, lehet vele tartani a ritmust, de hamar megtanulsz lendületből autózni, mert ez megtanít.
-KB 38 liter gázolaj fér bele , ez 800 km-re elegendő .
-Bontott alkatrész van hozzá bőven, nem vészes árban.
-Nagyon nagy ajtaja van, ezért néha nehézkes kimászni belőle.
-Mindig van parkolóhely !!!
-Nem kell félteni.
-1.7 es váltó olajszintre figyelni kell. Mert a fogaskerékpárok aranyárban vannak hozzá. Bontott váltó meg nem sok van, mert ez a konstrukció egyetlen gyengéje.
-Rohadni tud az összes sárvédő íven és az a oszlop is hajlamos.
Hibalista
- Adagoló - 40 eft csomád - Kupplung - új sachs 60eft - szervóolaj pumpa - 20eft - első kis stabilizátor pálca - 2eft - ablaktörlő mechanika - 4eft bontott - első hátsó komplett fék felújitás - 60eft ( első betét-tárcsa - munkahenger-dobbetét -dob) - Főtengely, nyelestengely, féltengyel stb szimering - 20eft - kupplung bovden -15eft - Vezérlés vízpumpa -? - ízzítók - 8eft - Ablaktörlő kapcsoló - 4eft bontott - váltószoknya újrabőrözés 2.5 eft - Akkumlátor 20eft
Ide hordtam szervizbe
vidékre hordom mert sokkal olcsóbb mint a budapestiek
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 274000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | c280 | Következő autója? | UP ! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |