A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Lupo (1998-2005)

Lupo 1.2pdtdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minimenő

Szöveges ítélet

Mivel nagyon sokat közlekedek főleg városban egyedül,max 1utas, ezért nekem ez az ideális autó.Triptronikváltó,szervókormány,klíma és 4literes átlagfogyasztás,ami ugyan több mint a büszkén hirdetett 3liter de így is verhetetlenül alacsony.Ennél kisebb költségből csak robogóval lehet járni ,bár gázolajat lehet kapni mutyiban ócsón,benzint kevésbé.Ez meg egy teljesértékű kocsi ,nem úgy mint a Smart vagy a mopedautók..Ezzel a kocsival a km-költség 10ft alatt marad ami csodás!Nem sokat kell gondolkodni egy nagyobb kiruccanáson,amúgyis országúton kevesebbet eszik és ott nyugis tempóban elérhető a 3literes fogyasztás!Rekordom 2,4liter volt országuton!Elől van hely bőven,legalábbis az embereknek,mert sajnos rakodóhely nemnagyon van,ami van az meg nem praktikus!Legalább egy kesztyűtartót rakhattak volna bele ehelyett van hosszúpolc meg szűkös ajtózseb,és néhány kis rekeszke.Még több cdtok elhelyezése is gond,a polcon hányódik minden erre-arra..Viszont van két kihajtogatódó pohártartó mert az baromira kell már presztízskérdés egy ideje a kocsikban(vajon miért??)Hátul is el lehet férni,nem egy hodály de használható,van fejtámla is,aránylag könnyen be lehet mászni hátra a nagy ajtókon át.A csomagtartó jelképes kétarasznyi,kicsit lehet növelni: a hátsótámla két fokozatú,de igazán csak kisbevásárlásra elég így is.De lehajtott üléssel(ami sajnos nem eredményez síkpadlót)már egész nagy raktér van,mosógép is befér.A kocsi alapvetően nagyon technikás a váltó kapcsolható kézzel is de ha túlpörög egy fokozat akkor is felülbírál az automatika és felvált.Ha meg túl alacsony a fordszám kéziben is visszavált.Hülyebiztos(nőknek készült?hehe)Sajnos elég lassú a váltó,nagyon lassan reagál, visszaváltásnál kivár ami bosszantó tud lenni!Eco és normál üzemmódja van Ecoban nagyon jót tesz a fogyasztásnak a szabadonfutó ami ha visszavesszük a gázt ,kinyomja a kuplungot és alapjáratban gurul a kocsi.Van benne a motorhőjelző helyén egy pillanatnyi fogy.mérőmutató amin mindig nyomonkövethető a fogyasztás.Jó látni mikor 80nál 3alatt van a fogyasztás 5ösben!Nagyon nem is szoktam az eco-t kikapcsolni,nincs sok értelme csak ha nagyon rohanok.Mert a kis gyösz dízelmotorka elég jól viszi a kocsit,ha a váltó pl egy Dsg lenne simán két mp lefaragható lenne a papíron gyenge 14es gyorsulásból.A vége 170 amit könnyen elér és ott sem hangos. Kívülről viszont tipikus ketyegős dízelhangú alapjáraton.Ami hatalmas ostobaság a kocsiban hogy nincs pótkerék!Érthetetlen és nagyon kellemetlen tud lenni!A helye megvan ,de oda az akku van szerelve.A többi ,nem 3L-es Lupoban van pótkerék.Végülis barkácshajlamúak ezt is megoldhatják..Másik butaság,bár ez megoldható házilag is,hogy a csomagtartóban nincs lámpa.Nyitásérzékelő van,lámpa nincs.A rugózás inkább feszes mint lágy,kanyart jól veszi,abs is széria és hasznos.Szép a kocsi beltere,nem olcsó kinézetű, a kormány igazán extra magnéziumötvözetű 3küllős.Ja,mégegy butaság!A duda nem szól csak ha benne a kulcs,vajon miért??Bár ez is biztos könnyen orvosolható.Amire ennél a kocsinál NAGYON!! oda kell figyelni,hogy 30ezrenként be kell állítatni a kuplung-váltót szakemberrel mert ha ez elmarad akkor garantált a váltóhiba ami nagon drága mulatság!Az váltóval kapcsolatos hibákat ennek a beállításnak az elmulasztása okozza.Én saját káromon tanultam meg sajnos,más ne tegye.

Hibalista

- Első két kerékcsapágy egybe van építve a kerékaggyal ezért 25ezer darabja!!És 2gömbfejű3500/db ,egy hidraulikacső kijött a helyéről,kb 5ezer,VÁLTÓ KUPLUNG javítás kb 200ezer!!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 74000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Vectra Következő autója? passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Lupo 1998 (1998 - 2005)

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)