A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Lupo (1998-2005)

Lupo 1.0 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Feltűnő, Fiatalos, Egyedi méregzsák

Szöveges ítélet

Először egy metál fekete színű 2001-es évjáratú 1.0-ás autóval találkoztam. Kipróbáltam, és nagyon bejött. A formája egyedi, megkülönbözteti a többi autótól. Nagyon kevés járkál az utcákon. Csak néhányan szokták keverni a Polo-val, de szerintem ránézésre nem lehet összekeverni őket. Szóval megláttam, és megtetszett. Kicsi, egyedi, sportos.
Aztán eljött az idő, és keresgettem a neten. Kritérium az volt, hogy első ködlámpa, elektromos ablak, két légzsák, és nem !!!! 3 hengeres motor!!!!, egyedi kinézet (fiatalos). Az ABS extra lett volna csak, ha van benne.
Szekszárdon találtam meg a megfelelő delikvenst, metál zöld színben. A belseje kultúrált volt, a futómű nem recsegett, csendes alapjárat, stb. Megvettem.
Az első üléseken elég nagy a hely a 2 m-es magasságomhoz is, persze ilyenkor nem nagyon kell mögém ülni. Kompromisszumok árán természetesen egy középmagas emberke is elfér, csak a lábaimat kell ilyenkor összehúznom. Így azért nem mennék nagyon messze nyaralni.
Csomagtartó sajnos nagyon kicsire sikeredett, de én két emberre számolva vettem, így egy kétszemélyes kombit kaptam, ha lehajtottam az üléseket :D
Sajnálom, hogy zárható kesztyűtartója nincs, az nagyon hiányzik, viszont cserébe van több normális tárolóm, 2 db pohártartóm normális helyen, és hátsó üléseknél is van oldalt normális tárolórekesz.
Ajtók normálisan záródnak, menetzaj nem vészes (Én vettem rá légterelőt is, ezért mondom, hogy nem vészes)
Sportkipufogó is került alá, mert drágább volt az új normális, mint egy kicsi sportkipufogó.
Ködlámpával szórakoztam elöl sokat, de mint kiderült nem a búra volt a rossz, hanem elszakadt a szál, és ezért nem érintkezett rendesen.
Kapott hátra fóliát (3 hátsó ablak), így hűvösebb lett az autó belül, valamint új tuning lámpákat. Ezeknél az összes visszajelző működtetése trükkös volt, mert be kellett kötni a ködlámpa visszajelzőt a másik oldalra is, de megoldható.
Negatívumként azért azt felhoznám, hogy az 1.0-ás motor 12 szeleppel egész jó, de meg kellett szoknom, hogy dombon felfelé ne nagyon szeressek előzni. Most már valószínűleg legalább 1.4-es motorral venném meg, de nem bánom, hogy ekkor a motor.
Az újabb 16 szelepes motorokat jobban kell pörgetni, hogy valamit produkáljon, így részemről nem baj, hogy 12 szelepes, sőt …
A futómű kellően stabil, nem limbó-hintó, valamint elég magasan van az alváz, így nehéz vele felakadni.
Most otthoni szerelési tervben van a pollenszűrő beépítése az utastérhez, de ez kb 1-2 órás munka lesz, csak időt kellene rá szakítani.

Ez az autó egy jól eltalált konstrukció. Nem egy erőgép, de 150-et mentem már vele, és nem volt halálfélelmünk. Fiatalos formája miatt sokakat érdekel az autó, és nem egy tömegautó, ez lényeg.

Hibalista

- Hibák:
- - Megvásárláskor ingadozott az alapjárat, meg leállt. Kiderítettük, hogy a pillangószelep koszos. Kb. 1000 Ft-os spray + egy hibakódtörlés (1500 Ft) megoldotta a problémát.
- - Kipufogóban lévő lambda-szonda tönkrement, így erőtlen lett, dadogott, és iszonyat fogyasztása lett. Vettem egy Szondát (8500 Ft), otthon kicseréltük, és láss csodát, megjavult.
- - Fékpofák cseréje lett esedékes elől, és ha már itt tartottunk, akkor a hátsó fékbetéteket is rendbe tettük, mert fő a biztonság. (Első fékbetétek 4e Ft, hátsó 3e Ft)
- - Ezen kívül az egyik ajtózáram gondolt egyet, és nem működött. Szétszedtük, kitakarítottuk, azóta működik.
- - Az elektromos ablakemelő megszorult. A szerelők szerint komplett szerkezet kellett volna, de egy ügyes esztergás megoldotta kb 1 sör áráért, mert egy műanyag alkatrész törött el benne. Azóta kiválóan működik.
- - Hátsó pótféklámpa beázott, és elég furán festett a foghíjas lámpa. Kicseréltem házilag 12 led-esre (költség 1300 Ft), meg kis kézügyesség, és persze bármikor visszaalakítható eredetire, és nem kell sűrűn cserélni (kb 5-10 év múlva :) )

Ide hordtam szervizbe

Leginkább otthon szervizeljük, mert nem igényel nagyobb tudást.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Valami felsőkategóriás kombi évek múlva, mert magasságomhoz kell
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Lupo 1998 (1998 - 2005)

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)