Beteg ágyúgolyó
Szöveges ítélet
A eredetileg egy 1.4-es tdi lupót szerettem volna, manuális váltóval, de kipróbáltam és beleegyeztem az 1.2-esbe. A váltója ugyan egy csöppet lassú (tiptronic), de jó, és elég intelligens ahhoz, hogy ne kelljen sokszor átrakni manuális üzemmódba. A motor fantasztikus, nagyon repít. A fogyasztása lendületes vezetés mellett városban 4,5, országúton 3,6 (100-120 kmh), autópályán 2,8 (80-90 kmh) vagy 6 (180-190 kmh) :)
Tehát tényleg lehetséges vele még a 300 forintos dízel mellett is egy ezresből 100 km-t menni, de ha az ember audikat meg bmwket lep meg a pályán, akkor se eszik sokat.. :)
A hely elöl elég nagy, akkora, mint egy poloban, különben felejtős.
Ami engem zavart, az az, hogy nincsen csukható kesztyűtartó, nincs pohártartó és hogy nincs pótkerék (!).
A nagy szervizigényét nem teljesen értettem, ráadásul a porsche hungária eszméletlen áron hozza az alkatrészeket hozzá.
Amikor nincs baja, szeretem.
Hibalista
- Váltó eltörött: 200.000,-
- Első kerékcsapágyak: 45.000,-/db
- Jobb első féltengely: 110.000,-
- Hátsó ablakmosó: 15.000,-
- Csomagtér központi zár: 15.000,-
- + szokásos (fékbetét, olajcsere) 50.000,-
-
- Egy év alatt 130000 - 155000 km között
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | bx | Következő autója? | c2 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
