Szerintem szeretem
Szöveges ítélet
Bejártam vele Magyarországot sokszor, fél Európát néhányszor. Utálom, szeretem, mikor hogy. Életének 1/4-ét túlsúllyal jártam. Sokszor visszafelé görbült a laprugó, de bírta. Egyszer 4 tonnát vittem vele a 1,5 helyett, bírta. Néhányszor ott hagyott az út szélén, de ez ennyi kilométerrel a hátunk mögött nem vészes, max bosszantó. A két ülés közé befért egy kis fiókos komód, ezt a szervek állandóan kiszúrják, persze azért, mert többfunkciós, kartámasz, reggelizőpult, irat, palack-és aprópénz tartó. Ezt már én gyártottam bele, de igazodik a VW stílusához. Az ülés nem annyira fapados, mint a G Astrámé.
Hibalista
- Ennyi év, ennyi kilométer, sok minden: - -inmobiliser visszajelző kb 40.000 km-ként kigyullad, szervíz nem talál semmit, hibakód kiütve, majd újrakezdi - -irányjelző kar és kapcsoló 400-nél csere - -350-nél kuplungprobléma - -420 környékén önindító - -440-nél vezérműtengely törés->motorcsere, és utána csak fűtött és fűtött-> betojt a fűtéskapcsoló - -vezérmű szíjjakat érdemes 80 ezrenként cserélni, többet nem bír - -550-nél cseréltem először lengéscsillapítókat - -így 640 környékén már néhány helyen rozsdafoltos
Ide hordtam szervizbe
Schmidt Baja
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Várnai Zseni
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 640000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Boxer | Következő autója? | Még nem dőlt el, remélem Sprinter |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
