Munka hőse
Szöveges ítélet
Sok haszongépjárművet megnéztem mikor vettük /sprinter cdi , boxer stb./ amik jóval fiatalabbak voltak de mivel mind lehajtott volt, inkább választottam egy öregebb de legalább jó állapotú adagolóst amibe legalláb nem kell 80 ezres porlasztót cserélgetni mint a 110 cdi Vitónkba.
Közel két éve használjuk az autót, és ez idő alatt (120000 km)komolyabb meghibásodása nem volt. 138000 km-rel került hozzánk nagyon szép kívül belül de szerintem biztos több volt benne egy 100 assal. Fogyasztása jónak mondható átlag 8-9 l autópályán 130-140 -nél 11 l. Olajcserénként ami nállam 15 ezer /Ismerősöm 20ezrenként szervizel /megeszik egy liter olajat. A szíjjakat javaslom 80 ezernél cserélni mivel a gyár álltal ajánlott 120 ezer nem egy esetben sok /szíjszakadás/.
A légtömegmérőt 15 ezrenként féktisztítóval ki kell fújni de hát ez nem meglepő egy TDI-nél.
Annak ajánlom ezt a típust aki hajtani és nem szervizelgetni vesz autót.
Hibalista
- Légmennyiségmérő de még szerencsére elég megtakarítani
- Első fékbetét féktárcsa kb. 25000 Ft
- Vezérműszíj görgők stb. kb 45000 Ft
- Olajcsere kb 15000 Ft
-
Ide hordtam szervizbe
Privát. Nem bíznám soha kontár márkaképviseleti szervizesekre.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 138000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vito | Következő autója? | mellé egy ilyen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
