A szállító 1.
Szöveges ítélet
Az autót 2008-ban vásároltam 220ekm-rel autó kereskedésben(MOTAX Pápa) mivel jó ára csábított de vásárlás után sorra derültek ki hogy eladásra kipofozott lefestegetett természetesen az órát is visszatekerték(kb500e lehetett) gusztustalan banda!!!Maga az autó tetszett de a belseje nagyon fapados a sprinterhez(2000utáni!) képest .Én folyamatosan javítottam az előjövő hibáit és rendkívül vigyáztam rá nem hajtottam max 100-110 es utazó 8.5L ! Ami fontos senki ne higgye hogy ezek a MAXI kivitelű autók 10 12 éves korukra 2-300 ezer kilométert futottak mivel 90 százalék-át fuvarozásra nemzetközire használták,felismerő jelei raktér ajtókat vámzár miatt külön zárták,állófűtés helye látható,raktér belseje raklapos áruhoz kárpitozták stb!Vásárlásnál mindenképpen komplett vezérlés vízpumpával összes görgővel ajánlott,és érdemes átvizsgáltatni a fékeket-futóművet-turbót-vákuumcsöveket és a viszkoventilátort ami eléggé húzós ha kel kb70-80e.Nem érdemes versenyautónak használni mert NEM arra való.Nem egy erőgép de ha nem 2T-val használod elég!Ami hiányzott belőle vezető ülés-hez karfa-fordulatszámmérő KLÍMA-olajhidraolikus súlyautómatikás ülés!Motor nagyon megbizható de szigorúan 10ekm-en ként olajcsere összes szűrőkkel pollenszűrőt is!Amit még megérdemel motorelőmelegítő 220V 15-20eFt ha nincs mivel a DISEL-nek még a nyár is hideg érdemes mindig elindulás elött picit járatni ,terhelő út után visszahűteni a turbót !Sajnos a karoszéria enyhén szólva rozsdásodik köszönhető gyári alvázvédelemnek szóval nem találni szépet kivéve olaszból behozottat vagy olyat amit télen nem használtak,eladásra általában lefestegetik végül kiveri újból a rozsda!Végre megszűnnek az óratekergetések 2013-tól büntetik!Nem a sok kilóméterrel vagy a fuvaros autókkal van baj hanem NEM tudod valójában mire számíthatsz!Ha LT35-t vennél érdemes megpróbálni 2.8TDi-t négyhengeres 158Le nagyon jól megy és fogyasztásban talán fél literrel eszik többet ha nem hajtod nagyon jók de vigyázat nagyon sok szét van tiporva !Ha bármi kérdés lenne tamaslenti(kukac)citromail.hu elérsz
Hibalista
- 1.kézifék bovden ,féktárcsák,viszko ventilátor ,vákumcsövek,sok rozsda folt ,fűtéscsap,tartalék jelző lámpa,kézifék visszajelző,motorból folyt az olaj,hidegen füstölt sok kilóméter porlasztók stb
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szaki,márkaszerviz drága lehúzós nem értenek a javításhoz csak az új alkatrész cserélgetéshez!!!
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Transit 2.0TDCI | Következő autója? | Sprinter 313-316CDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
