1600 Tl
Szöveges ítélet
Ez egy Volkswagen 1600Tl volt csak itt nem találtam ilyet.Szerintem hasonlitott a Karmann-Ghia-ra.Meg a skoda cupéra. 1981-ben vettem 5 ezer forintért. A blokja lyukas volt,a szelep leszakadt,lerendezett mindent mire a blokba ért,hengerfej nyomórúd dugó hajtókar.A blokkot meg kiütötte.Megpróbáltuk megheggeszteni,de nem sikerült, igy egy kis lemezt kapott négy csavarral és hermetikkel bekenve. Akkor még ez volt a korszerü tömitőanyag.A féktárcsa is elvolt repedve.Az aggyal együtt volt a tárcsa.Le lett esztergálva,Fater öntetett egy karimát és rálett heggesztve utánna megszabályozva. Tudom,hogy nem szabályos,de jól müködött. Azért azt tudni kell,hogy a VW akkor sem volt olcsó autó.Praktikus autó volt elöl hátul csomagtartó. Hátul a csomagtartóban volt egy nagy ajtó azt felhajtva lehetett a motort szerelni. A két karburátor két-két hengert etetett az olajhütő is fektetve volt.A karburálásra nagyon oda kellett figyelni. A fogyasztása 10 liter volt.Aztán sikerüt eladni. A vége az lett,hogy teljen leégett.
Hibalista
- A karburátort mindig piszkáltam,hogy kevesebbet egyen
Ide hordtam szervizbe
Faterom és én csináltuk
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1968 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
