Viva Zapata !
Szöveges ítélet
Tudom itt nem az új kocsival kell dicsekedni, de szeretném az elejétől kezdeni. Tehát szalonból új autóról írok, kettő hónap tapasztalata alapján. A hely 4 személynek kényelmes, előre érdemes a comfort üléseket rendelni deréktámasszal, nagyon jók. Hátul 2 és 1/2 személyes az ülés. Csomagtartó a szedánok kompromisszumával jól használható. A motor turbódízel 1968 cm3 110 le 250 Nm teljesítményű, 1200 f/min-től jól mozgatja a kocsit. A dízel botrányban nem érintett. A fogyasztás a sebesség határokat betartva az eddig tankolt mennyiségekkel számolva 4,3-4,5 között van. A vásárlás után derült ki, hogy érdemesebb lett volna a nagyobb kijelzős rádiót választani mivel ebből lehetne sok mindent szabályozni pl. a tolatóradar hangerőssége. Az alap rádióval nincs ilyen lehetőség a szervizben sem. Az alapfelszereltség részét képező 5-6 elektronikus segédből az emelkedőn elindulás segítség (Hill hold)sokáig tartja az autót, cserébe nem kapcsolható ki sehol sem ( a szerviz sem tudja).Egyenlőre ennyi folytatás mihelyt történik valami ill. 1 év múlva. Az eltelt időben nem volt probléma vele a zörgésen kívül amit javitottak. Nos eljött az elválás ideje. Az eltelt idő és megtett 65000 km alatt probléma nem jelentkezett. Tisztességes iparos munka volt az autó, az új gazdája is szeretni és becsülni fogja amennyire megtudtam ítélni.
Hibalista
- Parkolóradar első érzékelő hibásan, össze-vissza jelez. Javítás feljebb rakták az első rendszámot. 1200-1400 fordulaton zörgést lehetett hallani a műszerfalból. Garanciában javították.
Ide hordtam szervizbe
Procar Kft Székesfehérvár
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 8 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Rio II ExCool 1.5 crdi | Következő autója? | Mazda3 Skyactive G120 sedan |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |