2012 Jetta 1.4 tsi DSG 160 ló Made by MEXICÓ
Szöveges ítélet
Tehát 2012 április végén vettem át újonnan, előtte egy kis 1.4 pd tdi pólóm volt nagyon szerettem. Ez a Jetta az első automata válltós autóm ez már a 7 sebeséges változat! Ez egy Highline felszereltségű autó a kárpit és az üléshuzatok minősége teljesen más mint a comfortline-ban sokkal szebb mutatósabb és az ülések is sportülések egész jó benne ücsörögni. Mivel külföldön dolgozom van is rá módom hogy egy hazaút alkalmával teszteljem is ezeket bő 10 órám van rá! Ez előtt mindíg diesel autóm volt ez az első benzines:-)soha többé dieselt!!! A motor olyan csendes hogy nem is hallani a váltó gyors alig észlelni a váltásokat D -ben , na nem úgy mint sportban! Direkt ben 60 km óránál 6 dik ban kocsikázunk 70 felett már 7 ben van! Ilyenkor a számítógép szerint ha nem rugdosom a gázpedált a fogyasztás 6 liter körül mozog! A városi csúcsban azért nyáron klímával meg lehet vele etetni akár a 9-10 litert is, autópályán viszont 150-160nál tempomattal 7.3 liter szerintem teljesen korrekt!!! A poló 80 lóerős motorja után nekem ez egy igazi rakéta a 240 nm már 1500 tól jelen van tehát városban ez sem pörög semmit szinte ugyan ugy mint egy diesel 2000 rpm nél szépen elváltogat nem pörög és nem is fogyaszt néha ha hosszasan gurulok csak kb 50nel olyan dolgokat ír a számítógép hogy el sem hiszem 5 liter alatti számokat! Sportban az igazi teljesen más hangja lessz a motornak akik kívülről halják azt hiszik valami komoly dolog jön a komreszor olyan 4000 fordulatig dolgozgat aztán jön a turbó még hozzá érezhetően 4500 körül és dolgoznak szépen ! 6000 től kezdődik a piros de beleforog simán a 6400 ba! Több kolegámnak van nagyobb erősebb autója de eddig bárki aki ebben ült az nem akarta elhinni hogy ez egy 1.4 es motor és ekkorát lép még ehhez tartozik hogy amikor csak tehetem 100 -as benzint tankolok! Hegyekkel teli vidéken dolgozom ezért sokat járok szerpentinen is ha ésszel nyomom neki ilyenkor is max 8,2 literre megy fel a fogyasztás de hozzátenném hogy egy 4km-res szakaszon kb van egy olyan 350-400m szintkülönbség!Ha viszont telitalpal felfelé sportban még harmadikban is felvillog sürűn a kipörgésgátló megy mint egy állom és még ilyenkor is csak 10,5 liter!!! Innen lefelé menet pedig az átlag fogyasztás a fedélzeti szerint kb 3.5 liter! A motor nagy meglepetés nekem ez is csak 1.4 es de a kompresszoral és a kis turbófeltöltővel 160 lóerő és ami még fontos hogy az autó súlya valamivel több mint 1300 kg! Olyan 8 ms körül van százon és nem tudom hogy mennyi a vége de Németországban is megyek egy szakaszt hazafelé és ott néztem meg hogy ötödikből hatodikba sportban 207nél kapcsol fel (7 sebeséges)225 öt mentem vele eddig de az még messze nem a vége, de az óra biztosan csal valamennyit! Az autót a tengerentúlon gyártyák ez kicsit érezhető is rajta a müanyag alkatrészeken illetve nekem az első naptól zörög benne a jobb hátsó hangszóróm de eddig nem érdekelt mert inkább a motorra koncentrálok az mindent kárpótol! Hibája eddig semmi csak ajánlani tudom de mindenképpen Highline felszereltségben mert ebben a legszebb no meg a fekete szin a karoszériának:-)ja ami még szíven ütött a 510 es érintőképernyős cd rádiós fejegység csak 4 Gb ig olvas! Gyorsan ennyi majd még jelentkezek!!!
Hibalista
- Semmi gond nem volt még vele csak a jobb hátsó hangszóró zörög de már az első perctől kezdve !!!
Ide hordtam szervizbe
Miskolc autóház KFT
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | polo | Következő autója? | passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
