A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Jetta (2005)

Jetta 1.9PDTDI 105LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Új autó kérdőjelekkel

Szöveges ítélet

Nézve a hozzászólásokat kicsit olyan érzésem van,mint a régi szép időkben amikor emberek ölrementek,hogy melyik jobb autó a Dacia,vagy a Wartburg, mindenki dicsérte a magáét!
Az én véleményem az autóról eléggé felemás, ebbe sajnos belejátszik az a tortúra amely az átvételig lezajlott. Hosszú lenne elmesélni,de lényeg az, hogy nem voltak őszinték, sumákoltak és még át is vertek, addig voltam fontos amíg alá nem írtam a szerződést, amivel szintén megvezettek, pedig felkészült voltam csak nem pofátlan.
De inkább a kocsiról:Még két hetes sem volt amikor itthon a garázsban nem indult be, jött a mobilitás szerviz az 50km-re lévő szervízből, nem tudta megjavítani, el kellett szállítani.Nem volt nagyon égő a szomszédok előtt, hogy az új autót viszi a tréler, persze véletlenül mindenki épp akkor ért haza!Két munkanapot tőltött a szervízben, nem igazán voltak a toppon, mert csak egy relé romlott el, ez a kis móka tuti belekerült nekik 100ezerbe.Itt jegyzem meg,hogy nagyon jó a mobilitás garancia, de ezzel a kocsi élettartamára magukhoz láncoltak, nekem van némi jártasságok az elektronika terén, de hozzá sem tudok szólni ehhez a CAN-Bus elektromos rendszerhez, rá sem merek gondolni, hogy hosszú úton adja fel.Ja és egyhónapos korában gyári visszahívás elektromos kötés ellenőrzésre.
Előtte B5-ös passatom volt, semmi baja nem volt, csak a kora, de tény, hogy az volt az utolsó olyan autó ami még minőség volt.A jettánál bizony már nagyon látszik a költséghatékony autóépítés, a könyöklő egyenesen szar, összecsuklik,a fényszóró a fák tetejét pásztázza (ellenőrizték jól be van állítva), a szivargyújtóban csak gyújtáskor van áram,( megkérdeztem át lehet-e kötni,fejvakarás volt a válasz), a futómű nagyon zajos, nem véletlenül van a passatba annyi „kutyacsont”.
Átvétel után rögtön zörögni kezdett valami a műszerfalban, írtam levelet fűnek-fának,hogy ez orvosolható-e és garanciális hiba-e, de le se sz…tak,egyszer mérgemben egy hatalmasat rába..tam azóta csend van.Az ajtókon nincs oldalvédő csík, nagyon könnyen rá lehet csukni-vágni bármire.
Ami tetszik:tágas, nagy autó a passat után nincs hiányérzet a méretekben, a tömege is ott van,sok dieselt kipróbáltam, még mindig ezt találtam a legjobbnak, nagyon kulturáltan jár hidegen is, dinamikus jó fogyasztású idővel szeretném meg chipelni, nagyon jó tapasztalataim vannak a TDI tuninggal.Az antennát nagyon jól beépítették,és ráadásul kiváló az érzékenysége,a rádió is megfelel, bár ez enyém nem MP3-as. Van előnye is a csúcs elektronikának,pl:utólag szerelt vonóhorog van rajta, ha felcsatlakoztatom az utánfutót, sípol, megvárja amig hátra érek és autómatikusan felvillantja az indexeket, hogy ellenőrizhessem rendben van-e.Végül, de nem utolsó sorban 1millával olcsóbb mint egy éve, tulajdonképpen emiatt döntöttem új autó mellett,együtt érzek azokkal akik még drágán vették , ráadásul a legtöbbet trendline felszereltséggel.Az enyém 5.2millió volt comfortline felszereléssel vonóhorog, váltózár, metál, tempomat stb
Tanácstalan vagyok a szervízzel kapcsolatban, heves megye gyenge messzebb is elvinném ha megbízhatót találnék.
2008.04.22.
Irtam előzőleg, hogy a műszerfal középkonzol nyifog, kapott egyet aztán csend.Na ez odáig fajult,hogy minden elindulás után 15km-ig nyikogott, majd nyomkodásra-ütögetésre elhallgatott.Ma nem birtam tovább, szétszedtem, fény derült a hibára:
-Vagy a gyárban, vagy a kereskedésben beletúrtak és letörtek három db patent fület a középső-felső szellőzőrácsról,és ezt szilikonszerű félig puha pasztával pótolták.
Nagyon gyárinak tűnik az a paszta, meg oda nem is szereltek semmit utólag, de akár gyári akár márkaszervizes, egy rohadt gány, azért vettem új autót,hogy mindezeket ne tapasztaljam meg, utoljára az I-es Golfom műanyagait kenegettem, hogy ne nyikorogjon. Ez olyan mintha valaki már elhálta volna az első éjszakát a nekem tartogatott arával!Ha tehetném vissza csinálnám az egészet, maradnék a jólbevált 11 éves Passatomnál!
2008.dec
Kigyúlladt az olajszint alacsony lámpa!Persze olajszint ellenőrizve, rendben,be a gyöngyösi szervízbe.-Legyen szives adja át a kulcsot-majd én beállok mondtam én, -azt nem lehet tiltja a szabályzat-, átadom.Várom mikor áll már be az állásba, tíz perc, -legyen szives jöjjön velem-hát nem beletolatott az ügyfélparkolóban az ebédszállító autóba!
Jó megcsinálták, de ha fém elemet érint, akkor már értékcsökkent-200000, csak a szerencsén múlott.
Ja a hiba?nem találták!!!!
Kaptam kölcsönautót, ugyanaz mint az enyém, csak 2005-ös , megy mint az állat és erős az enyémhez képest!Na ennyit a kiváló környezetvédelmi előírásokról, lehülyítik agyonra a motorokat.
2009. január
Ahogy bejött a hideg idő észleltem, hogy leállítás után a gyújtás kulcs kivétele után, csak késleltetve gyullad ki a belső világítás, és hallgat el a rádió, persze mindez rendszertelenül, és nem mindig!Két vidéki szervízbe be, persze a hibát nem produkálja, elnéző mosoly a reakció (már megint hülyének néznek!)Elkeseredésemben körlevelet írtam négy Bp.-i szervíznek hiba leírással,fohásszal mindennel.Felhívtak a palotaautóból,vigyem be és megnézik,persze a hibát itt sem produkálja, várom az elnéző mosolyt, helyette kapom a választ az én elmondásom alapján elkezdik a hibabehatárolást, és egyúttal állásfoglalást kérnek a gyártól, mi okozhatja hibát.
Délutánra kicserélték a gyk.betétet, és kiolvasták az egyéve bentlévő hibajelzést(jelzem különböző szervizekben négy alkalommal olvasták ki, semmit nem találtak).
Udvariasan megköszönték, hogy őket választottam és egy hét próba után hívjam fel, rendben van-e az autó, vagy folytatják tovább,(persze,hogy rendben van azóta is),én meg azt hittem csak álmodom, kezdem érteni miért nézik le a vidékieket!
Remélem valakinek tanulsággal szolgálok, és segítettem ezzel a pár sorral!

Hibalista

- Áramrelé
- Olajszint érzékelő
- Gyújtáskapcs.betét

Ide hordtam szervizbe

Autómobil Eger
Autómobil Gyöngyös

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Palotaautó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat Következő autója? Majd ha lesz hidrogénes
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Jetta 2005 (2005)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)