Praktikus szépség
Szöveges ítélet
Az első 10000km-et szépen gond nélkül teljesíttette a kocsi. Volt alkalom kipróbálni mindenféle körülmények közt és remekül helyt állt. Talán annyi, hogy nem ad elég visszajelzést a kormány az útról ezért nem ajánlatos sportosan venni az éles kanyarokat. Ilyenkor ugyanis hajlamos megindulni a farrész. Eddig kétszer tapasztaltam ezt a jelenséget és hát az egyik alkalommal épp hogy vissza tudtam hozni egyenesbe a gépet. Mindezek alapján erősen ajánlott ESP-vel venni a kocsit. (legközelebb, biztos, hogy kérek bele)
Mindent összevetve nagyon szerethető autó, jól felszerelve, azt azonban hozzá kell tenni, hogy kicsit túlzásnak tartom, az árát. (A miénk listaára az extárkkal 6,4Millió ft) Ha valaki utánajár, biztos, hogy igen komoly árengedményt tud kicsikarni! (tapasztaltam)
Tulajdonképpen így 45000 km után nem annyira a kocsiról szeretbék írni, mert arról nincs mit, semmi gond nem volt eddig vele eszméletlen jó a fogyasztás és kezesbárányként viselkedik, ha ez ember normálisan használja. Nagyon sok autót vezettem már és bátran állítom, hogy sok felsőbb kategóeiás autóval is felveszi a versenyt. (de sajnos mint fentebb írtam árban is)
A szervíztepasztalatokról szeretnék írni kicsit: Olejcserére és mindkét karambol javítására a váci Lukács és Tamáshoz vittük a kocsit. Minden alkalommal azonnal fogadtak, intézték a kárfelvételt csereautót biztosítottak, és nagyon korrektül az utolsó csavarig mindent cserélve gyönyörűen javíották meg a kocsit. Minden alkalommal pontosan megmondták, hogy melyik nap mikorra mehetünk érte és soha nem kellett várni. A javítások/ olajcsere után pár nappal egy kedves női hang felhívott minden alkalommal és megkérdezte, hogy volt e valamilyen gondunk a szervizzel, a kiszolgálással stb.
Eddig nem volt túl jó tapasztalatom a márkaszervizekről, de ezek után bármi gondom is legyen elviszem Egerből Vácra az autót. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket!
2 és fél év és 80000 Km után egy vákuumvezérlő alkatrész romlott el ami tulajdonképp nem is volt olyan nagy gond, mert csak a hangja volt kicsit idegesítő amikor a motort leállítottuk, de ettől függetlenül azonnal cserélték a szervizben garanciába. Ezen kívül semmi gond az autóval és ami még nagy szám, két hete Szombathely-Eger távolságot 4,3l-es fogyasztással teljesítette. Utána következő héten pedig Pécsre mentünk hasonló fogyasztással Egy teli tankkal 1100 km-et mentünk. Igaz, hogy elég hangos a Pd TDI, de a fogyasztása zseniális!
Hibalista
- A központi zárat kellett újraprogramozni, mert nem jól csinálták meg átadáskor.
- A jobb ülés alatti fiók nem megy be rendesen a helyére
- Júniusban beleszaladt egy terepjáró hátulról
- Szeptemberben a változatosság kedvéért oldalról mentek belé
Ide hordtam szervizbe
Lukács és Tamás Vác
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | VW Passat, vagy Honda Accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
