Políregér
Szöveges ítélet
Hogy is kezdjem... hátulról elég komolynak tűnik, de az eleje olyan, mint egy kehes egér, aminek most polírozták ki a metszőfogait, valahogy hiányzik a harmónia.
Amerikai változat azt jelenti, hogy nem csóró európai, hanem bőrtől kezdve a magától felnyíló csomagtartóig minden van benne + egy 2.5 öthengeres motor 6-os DSG váltóval. Sajnos motorszigetelés gyér, és mindenki tudja, hogy a VW motorok nem szólnak valami szépen, főleg 5 hengerrel, kifejezetten zavaró, aztán 110-től elnyomja a szélzaj, ami csúnyán égő egy ilyen méretű autótól. De van ennél sokkal nagyobb baj is: ilyet még életemben nem láttam, hogy az ajtókon a külső lemez nem szerves része a szerkezetnek, hanem műanyag patentok tartják, amiből egy magától eltört 3x ezer mérföldnél, ezért a bal hátsó ajtón a lemez csak úgy fityeg, lesujtó....
Aztán: a tükrök mindhárman katasztrofális baklövések, külsők villognak, meg minden, de eredeti célra szinte használhatatlanok a buta alak és az óriási holttér miatt, a belső meg az éjszakai kattintót használva olyan szögbe áll, hogy szintén nem látni semmit benne (más autókban ugye ekkor minden ugyanúgy látható, csak sötétítve). A középkonzol alján van két db lyukas háromszög, értelme egyébként semmi, de a sípcsontot pont nyomja, hosszú úton idegesítő.
Amúgy a belseje így bőrrel, meg jól felszerelve kifejezetten tetszett, csak nem értem, hogy mi még mindig az a sok vakdugó a kapcsolók helyén, pedig minden elképzelhető benne van az autóban.
Visszatérve a motorra: erős, valami 8.5s alatt van 60 mérföldön (100), igazi autópályás gép, ennél gyengébbel nem is szabadna árulni, 1.6 vicc. A váltó semmi különöset nem hozott, hiába kétkuplung, cseppet se kapcsol finomabban, mint egy kiforrott sima autómata, van kézi mód, de értelme nem sok.
Fogyasztás nagy meglepetés, 10 alatt el lehet vele járni tempós gyorsításokkal, de csináltam vele 7.5-öt is (3x számoltam utána, hogy tényleg igaz-e) ezt Detroit belváros + autópálya vegyesben hoztam össze, ez 140Ft-os benzinnel nagyon akciós. Tempomatja különösen tetszett, nem váltogatott össze-vissza, le-fel pöccintéssel városban is el lehet járni gázpedál nélkül, és már nagyon kis sebességnél aktiválható.
Futómű ehhez a motorhoz még pont elég stabil, pontos, jó.
Összességében sok bosszantó hiba ellenére nem rossz autó, ezzel a felszereltséggel kint kicsit több, mint 4 mill Ft, de ez alatt a szint alatt nem ajánlanám, enélkül épphogy megüti az átlagot.
Hibalista
- Bal hátsó ajtó külső lemez patent eltört
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Aura | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
