A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Jetta (2005)

Jetta 1,6 Trendline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megtaláltam az igazit

Szöveges ítélet

Japán autóból átülve szembetűnő, hogy mennyire emberközpontú az autó. Minden logikusan elrendezve, elsőre is érthetőek kezelőszervek.

Az autó családbarát: nagyobb a belső tere, mint amilyennek kívülről látszik. Jobban el lehet benne férni, mint a nagyobb kategóriás versenytársakban. A csomagtartó mérete brutálisan nagy, ráadásul jól pakolható is, mert sík felületek határolják.

A külső tökéletesre sikerült, nem ma kezdték gyártani, de még ma is megfordulnak utána az utcán. A belső is tetszetős, semmi csicsa, de minden megvan, amit kívánhatunk. Talán csak a pohártartóval bántak mostohán a tervezők, az valahogy nem sikerült. Ahogy nem sikerült az első könyöktámasz belsejének bélelése sem. Amikor átvettem az autót, jól összevesztem a Porsche Pest-esekkel, mert azt hittem, át akarnak verni, mikor azt mondták, hogy gyárilag úgy néz ki a könyöktámasz belseje, hogy látszódnak benne a vezetékkötegek. Aztán kiderült, ez tényleg így van. Hát kár érte, mert elég illúzióromboló látvány ez egy ennyire precízen és szépen tervezett és felépített autóban.

Mindemellett nagyon szerethető autó, érződik rajta, hogy a tervezői kényeztetni akarták a vezetőt és az utasokat (és sikerrel jártak!!).

Ami fantasztikusan nagy ötlet, az a hifi kezelése (nem kell előre programozni a rádócsatornákat, az RDS egyszerűen kiírja a gombok mellé, melyik adó fogható, de a CD váltó használata is gyerekjáték).

Ami nem sikerült az a kormány. Ennél jellegtelenebb kormányt ritkán látni és fogni.

Az 1,6-os motor nem egy erőgép, de meg lehet tanulni dinamikusan vezetni. 2000-es fordulat fölött bármelyik nagyobb géppel felveszi a versenyt.

Az ár/érték arány (ezzel a motorral) nagyon jó. Közel 5 millióból gyakorlatilag az összes gyári extra belepakolható. Ezt tettük mi is, és mondhatom, nagyon megérte, hasonló felszereltséggel az eggyel nagyobb kategóriáju autó minimum 7,5 millió Ft lenne, de ennyivel biztosan nem nyújt többet. Más kérdés, hogy a szerintem a Jetta is drága a komolyabb teljesítményű motorokkal (20-30 plusz lóerő közel 1 millióért?!, azért az túlzás...)

Mindenkinek szívből ajánlom, aki jókedvűen, kényelemben és nyugodtan szeretne autózni. Családosoknak ideális.

Hibalista

- Még semmi : )

Ide hordtam szervizbe

Még sehová sem vittem

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Avensis Következő autója? VW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Jetta 2005 (2005)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)