A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Jetta (2005)

Jetta 1,6 Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

KORREKT VÉTEL

Szöveges ítélet

A gép szolgálati kocsiként van nálam,Octavia II lett volna a másik lehetőség,de azonos árért a Jetta jobban felszerelt volt tavaly,illetve néhány nem túl jelentős apróságot a Skodában nélkülözni kellet volna,így ez lett.Ami a legmeglepőbb számomra a Golf IV után,az a megbízhatóság.Lehetséges,hogy ki kellett fogni,de még soha nem volt olyan kocsim,ami 50 000 km-t futott úgy,hogy csak a kötelező szervizeket kellett megcsinálni,azon felül semmi,abszolút nulla,még izzót sem cseréltem,pedig a H7 nem erről híres.A fékbetétek is eredetiek és még sokáig bírják ránézésre,persze ez használatfüggő.Az autó városban és országúton kb. 30/70%-ban jár,az átlagfogyasztás 6,8 liter,ami csak városban felmegy akár 10 literig is(rövid szakaszokon járva),kíméletes országúti hajtással(max.100-110) pedig beáll 5,8 literre,néha picivel az alá is,ehhez nagyon figyelve kell hajtani és klíma használata nélkül értendő.A sima 1,6-os motor egyfelől a VW szégyene ami a teljesítményt és a motor futását illeti(magyarul a motor terhelve elég zajos,nem valami sima járású,nem szereti a magas fordulatot),másfelől viszont 130-ig tulajdonképpen elfogadhatóan mozgatja a terheletlen autót,kis fordulaton is használható,már 2000-től normálisan húz.Olajból érdemesebb 10W40-et tenni bele és cserélni 15000 km-enként,mintsem drága Longlife olajjal kínlódni,amiből jó étvággyal evett is az első olajcseréig,ámbár lehet,hogy az bejáratásnak számított és az volt az oka.Szervizekben előre érdemes tisztázni az olaj árát,mert vannak közel 4000 Ft-ért csudálatos 10W40-es olajak...akkor inkább vinni kell.
Az autó rendkívül masszívnak érződik,úgy menet közben,mint pl. járdaszegélyre felálláskor.A futómű kiváló,a gyári 205/55 R16 kerekekkel nagyon jól kezelhető,igen stabil.Hegyi utakon igen élvezetesen lehet vele menni,leszámítva persze a teljesítményt.Szélesebb kerék véleményem szerint felesleges rá,az ikertestvér Octavia II érezhetően jobban simítja az utat 195/65 R15-el,cserébe nyúlósabbnak érződik,valószínűleg a 205-ös a legszerencsésebb méret a Jetta-ra.
A beltér jó minőségű,50 000 km után sincs zörgés,nyiszorgás.Az ülés igen tág határok közt állítható és hosszú távon is kényelmes.A comfortline kárpit igen jó,a vastag szövet miatt nyáron nem olyan forró és télen is kevésbé hideg,mint a vékonyabb kárpit.Egyébként is érdemes a comfortline felszereltséget megcélozni,a trendline kárpitja,műanyag kormánya elég siralmas egy relatív drága kocsiban.
A tempomat jól kezelhető és hasznos,akár a városi 50 tartására is jó(zéró tolerancia!!).A climatronic feltétlenül megéri a felárat.Az esőérzékelő kifejezetten hasznos,csomagban nem is drága.Az ablaktörlőlapátok eredetiek és hibátlanok,volt kocsim,amin 15 000 km-ként cserélni kellett.A gyári rádió jó minőségű (Blaupunkt),ha nem adunk rá tökig mélyet-magasat akkor szépen szól.Tucc-tucc kedvelőknek nyilván nem felel meg.
A csomagtér hatalmas és a nyílás mérete is elfogadható,bár nyilván egy ötajtós itt előnyben van.
Negatívumok:
- a csomagtérfedél legfeljebb nagy melegben képes segítség nélkül felemelkedni
- már résnyire lehúzott ablakon is beesik az eső,persze ez a forma miatt
- autópályán nagyon hiányzik a 6.,130-nál 4000-et forog a motor
- rádión nincs USB bemenet,nekem nem hiányzik,de azért szégyen
- műszerfalvilágítás fényerejét érdemes leszabályozni,különben zavaró
- hátsó üléspad nem osztott (csak a támla) és nem igazán dönthető előre,tehát a csomagtér bővítése nehézkes
- középkonzol alja zavarhatja hosszú távon a térdet
Mindent egybevetve szerintem masszív,megbízható,biztonságos és kényelmes kocsi,alku után 4,5 millióért igen jól felszerelve.

Hibalista

- Semmi,még egy izzó sem.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Jetta 2005 (2005)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)