Komolyan nézünk ki...
Szöveges ítélet
Én elég sokat megyek az autóval és főleg autópályán kb 2-3 hónapja van meg és közel 7 ezer van benne, napi 100 km az minimum belekerül.
1. Külső: a Golfénál , Octáviánál sokkal markánsabb megjelenés ,köszönhetően a krőm hűtőrácsnak és a hátső ledes lámpáknak. Már-Már nagyautós külső. oldalvédő díszléc miatt manar lalahet verni a lakkot ha nem figyel az ember viszont szerintem szebb és könnyebben tisztán tartható az autó. reprezentatív de "normális" -nem nagyzó- cégautónak tökéletes lehet.
2. Belső
Egy az egyben Golf. max a kárpitokban van némi különbség. Könnyen kezelhető jól leolvasható a rádió Klíma kezelőegysége. Precízen kezelhető kapcsolók, nem lögyögnek zörögnek- ez amúgy az egész autóra vonatkozik-eléggé egyben van!
3 kényelem, funkció,
Nagyon magas minőségérzezet sugároz menet közben is.már az alapfelszereltségen sem hiányzik szerintem semmi kényelmi,elektromos extra-elekromos ablakok ,tükrök cd player climatric és még sorolhatnám.
4.Kezelhetőség, menetteljesítmény
A váltó kuplung összhangja szerintem ebben a kategóriában elég jó.A kormányzás is jó de nem sportos- nem is arra csinálták,de pontos csak kevés visszajelzést ad. A 3at villogó érintéses index jó találmány...
Motor:
1.6 os nem egy gőzmozdony de egész jól terhelhető alul is mivel öreg 8 szelepes alacsony fordulaton edja le nyomatékát.
Elég jó megy az első emelkedőig na ott kevés ez a motor még pörgetve sem megy nagyon hegynek felfelé. 8.5 l a fogyasztás ez 80% autópálya 130 körül.
Összességében egy jól vezethető, kellemes nyugodt- de nem lassú!- autózásra bőven elég.Akinek számít a gyorsulás, vagy sokat jár hegyvidéken vegye 2.0 l motorral.
Az 1.6B Vectra mondjuk kb 2 literrel kevesebbel is beérte-200.000km-rel a motorjában- és jobban gyorsult de a váltója a Jettának rövidebre van áttételezve ezért fogyaszt többet. Mondjuk, szerintem a Vectra váltójával a Jetta nagyon lomha lenne.
Futóműve elég feszes, ezért néhea kicsit ráz rossz úton. de jó minőségű úton nagyon jó, kényelmes és nem billeg, stabil, nagy kanyarsebességet, és biztonságérzetet nyújt. Szerintem nagyon hasonlít a B Vectra futóművéhez.
4.6 milliót le kell alkudni kb 4-4.3 ra és akkor egy tökéletes családi- cégautó-kinek mi!
Összegezve: Ez az autó cégautó, annak tökéletesen meg is felel: kényelmes jól néz ki- szerintem- és jól felszerelt, remélhetőleg megbízható autó.
folytatás
szerintem ez egy tuti autó: nagy, visznylag kényelmes - kicsit kemény a rugózás sajnos- jól néz ki és megbízható eddig.a fogyasztása lehetne alacsonyabb de még elmegy , menetteljesítmény közepes nagyon alacsony fordulaton1000-2000 viszont szerintem meglepően jó. közepesen 2500-4000 ford/min már nem annyira meggyőző, viszont egyenletesen (nem)gyorsul. akciózva szerintem megéri- kb 4 millát megér-de csak azért mert jól felszerelt és kifinomult csendes és egyben van. fentartása szerintem drága mert vw. de ha nem márkaszervizeled akkor olcsóbban megúszhatod.szerintem "reprezentációs" cégautónak jó választás.
Hibalista
- elrepedt a jobb külső tükör
Ide hordtam szervizbe
tbánya
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | vectra B 1.6 | Következő autója? | amit adnak |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
