A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Jetta (2005)

Jetta 1.4 TSI/140 LE Comfortline 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Jeti

Szöveges ítélet

Parádés!
De kezdem az elején. A kereskedésben ahol vettem a járgányt, már majdnem elkezdtük intézni a sima 1.6-os modell rendelését, amikor vhonnan beugrott hogy hallottam/olvastam egy újfajta motorról ami rendelhető a gépbe. Rögtön meggyőzött ez a konstrukció. Habár a másik motort már ismertem a korábbi Borámból, azért vállaltam hogy tesztvezetés nélkül rendelem meg. Nagyon biztam benne hogy idejében meghozzák az autót Mehikóból, mert már azzal szerettem volna a nyaralásra menni. A borátol már kicsit féltem mert voltak vele gondok. Sajnos nem érkezett meg így hát nem sikerült külföldön bejáratni (utólag örülök is hogy nem lett megkínozva a rengeteg hegyi szerpentinen). Az autó 15 hét után érkezett meg. Gyönyörű. Búzabézs metál a színe, comfortline felszereltség. Tényleg minden benne van. És még sörnyitót is kaptunk:) Hátso utasok sem izzadnak/fagynak hála a levegőfúvókáknak. Az autó sokkal nagyobb főleg a hátsó részben, mint a bora. Ebbe simán be tudok ülni magam mögé (183). Igaz a fejtér passzentosabb de a térdemnek van hely bőven. Olvastam, hogy valakit zavar a kék műszerfal megvilágítás...szerintem csodálatos a pirossal kiegészítve. És nem is folyik ki tőle a szemem. Azóta egyébként már volt szerencsém messzire is utazni. Elég volt bőven 4 embernek a csomagtartó. Persze 530 lityi...az nem kevés:)
Na de a motorról. Elvégre a lelke az autónak a legfontosabb. Iszonyatos. Jó értelemben. Nagyon könnyedén citálja a 13 mézsás gépet. Jó érzés amikor 2000 környékén megérkezik AZ erő. Mindegy az hogy hányadikban van, mert még 6-osban is érezhetően húzza a 140 csikó a kocsit. Hihetetlen, hogy milyen könnyedén lehet vele előzni. Nem kell vissza váltogatni, túráztatni, csak odalépsz és megy minden magától. A hat sebességnek hála autópályán sem hangos az autó (Bora 3000et forgott száznál, Jetta 3000et 120-130 között pörög). Nagyon masszív, biztonságérzet belül kíváló, kanyarban is lehet tempósan közlekedni, nem kell félni hogy egy szellőtől elrepülünk árokirányba:) Nem japcsi papírhuszár. Ami a legnagyobb meglepi hogy számítottam hogy nem fog sokat fogyasztani mivel csak 1.4-es, de meglepődtem amikor valahogy elértem pestig a tizes úton és az autó 5.2-es átlagot mutatott. Persze ez 60-80as tempót jelent. De normál használattal, város, országút vegyesen sem több 6.5-nél. Persze ha nyomom nek akkor tud enni 10et is százon:) Ilyenkor a pillanatnyi fogyasztásmérőt ne nagyon nézegessük, és megspórolunk egy infarktust:) Amin viszont meglepődtem, hogy kb. 3000es fordulatig olyan hangja van belül mint egy dízelnek, de fölötte már jó. Pláne amikor hallatszik ahogy sípol a turbó:) Kívülről állítólag jókat szokott puffogni.

Hello mindenki ismét!
Gondoltam, elmondom mik a további tapasztalatok az autóról, ugyanis múlt héten belegurult a 60000. km is. Menettulajdonságokkal továbbra sincs probléma, megy mint a mérgezett egér. Óra szerint 210 is ment vele. Négy utas, tele csomagtartó. Természetesen én is Német autópályán próbáltam ki....;-) Viszont nem tudom mennyi volt valójában, mert elfelejtettem beállítani, hogy mutassa az igazi sebességet a klima kijelzőn. Az útra koncentráltam inkább:) Szóval nagyon rendben van a kicsike motorilag. Átlagfogyasztása amióta megvan 7,3. Feljebb ment ahhoz képest mint amikor új volt az autó, viszont nem is lépkedek tojásokon, elég lendületesen utazom vele. Hiba nincs vele (kopp-kopp-kopp), másról nem is nagyon tudok mit írni, max annyit, hogy a a gumi amivel a gyár szerelte (Continental SportContact 2) meglepően gyorsan kopik úgy érzem. Kb. 33000-36000 km-t tehettünk meg ezekkel a papucsokkal de azt hiszem a következő szezon lesz az utolsó, de az igaz hogy klassz gumik! Ennyi

Hibalista

- Remélem ez még odébb van

Ide hordtam szervizbe

Az autó esztergomi---->szervíz Styevola és fia. A napokban vittem a 60000-es szervízre. Háááát. Nem volt elromlott dolog amit cserélni kellett volna. Ilyenkor előírás a gyertyák cseréje (~25000Ft). Nem tudom hogy minden típusnál vagy csak Tsi-nél van ilyenkor gyertyacsere. Ezenkívűl, olaj(32000Ft!!!!!), olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő + munkadíj= 125.000Ft. Azt hittem hátast dobok. Értem én hogy Long life olaj stb, de akkor is! És ez egy vidéki szervíz volt. Nem Porsche akármi Budapesten. Ennyit mindenesetre megérdemel ha így fog hordozni továbbra is!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Bora 1.6 8V Következő autója? ebből még egyet tartalékba
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Jetta 2005 (2005)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)