A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Jetta (2005)

Jetta 1.6 Trendline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Iparosmunka.Megy,elvisz.Semmi több.

Szöveges ítélet

Előző autóm egy saab 9.3 coupe volt,1985 cm3-es 151 LE-s turbó motorral.Kislányunk méretnövekedésével egyenes arányban nőtt hátizmaim terhelése,miközben a háromajtós coupéba ki-be kellett tenni-venni a hátsó ülésen lévő gyerekülésbe így sok álmatlan éjszaka után végül rászántam magamat - feleségem által noszogatva... - és eladtam.Az autó 1 éves korától kezdve volt az enyém és nemegészen 6 évesen 85e km-rel pikk-pakk állapotban kelt el,a mai napig legnagyobb bánatomra...

Ezután jött, a nagy kérdés,mi legyen helyette a család igáslova.Kedvesem sváb családból származik,így elég sok VW van a környékünkön,bár én a mai napig nem vagyok rajongója a márkának.Persze vannak jó modelljeik,de...Az eladott Saab-on kívűl van még egy 17 éves VW Ventonk,ami csak úgy van.Kedvesem az első tulajdonosa,még megboldogult lánykorában vette, 1.9 Tdi 200e km-rel,semmi számottevő problémával,igen ritkán használva.

Szóval döntés.Sok helyet végigjártunk,míg egyszer megláttuk az új Jettát,aminek kellemes vonalai,formája van,viszonylag jó felszereltséggel,semmi szemfényvesztés...
12 VW márkakereskedésnek írtam mailt amiben kértem Őket a következő ajánlat elkészítésére:
Jetta 1.6 Trendline,feketmetál színben,dupla digitális légkondi,könyöktémasz.
Viccesek voltak...A 4.190.000 és a 4.990.000 ársávban kaptam az ajánlatokat,HANSÚLYOZOM UGYANARRA AZ AUTÓRA! A legjobb négyet kiválasztottam és tovább versenyeztettem Őket.Kettő élből kiszállt,a másik kettő,pedig "leversenyezte" egymást kereken 4M ft-ra,extrákkal együtt!!! :)
Mindenképpen meg kell említenem a Porsche Buda nagyon vicces márkavezetőjét,akik szintén a négyben voltak,de amikor rákérdeztem miért tőlük,akkor az volt a válasza,mert a lakcímemet figyelembevéve ( Budaörs ) Ők vannak a legközelebb hozzám...Háááááááááááááát,órákig röhögtem...Azért a 200e ft. mínuszért szívesen elmentem Szfvárra átvenni az autót!

Az autó.
Megy.
Meleg van benne.Vagy hideg.Ahogy akarom.Vagy ahogy akarjuk,a dupla klímának hála.Nagy a csomagtartója.Piszok nagy!KÉREK MINDENKIT AKI ILYET VESZ A DERÉKTÁMASZT NE SPÓROLJA KI BELŐLE.Nekem sajnos kiment a fejemből vásárlás előtt sajnos most nyűglődik a hátam...Ezenkívűl kényelmes,tágas.194 cm vagyok de a vezetőülést nem kell teljesen hátratolnom,és már így is nyújtva van a lában!Kislányunknak "táncterme" van hátul.Én kényelmesen elférnék magam mögött - lábtér - de a fejem már igencsak veri a plafont.A kék/piros műszerfalvilágítástól féltem egy kicsit,de semmi gáz nincs vele,nem bántja a szemet,bár az első 2-3 hétben szokni kellett.
Beltér ok.
Külső forma nagyon tetszik.
A motorral az elmúlt 7ezer km alatt nem volt semmi baj,miért is lenne még bármi.Remélem később sem lesz baja.
Az 1.6-os benzinmotor 102 Le-vel városban tisztességesen viszi a kasztnit,bár a nagy dugók kikerülésével is 8.5 literes fogyasztást sokallom,ahhoz képest,hogy anno a Saab-bal ugyanezen az útvonalon 9-9,5 körül jártam!És az turbós,1985 cm3,151 LE volt...
Autópályán hasonló fogyasztás van egészen 140es tempóig, utána sem igen kér többet kb. 9.5nél, de akkor már nyaldossa 150-160as sebességet az óra.Olaj utántöltés még nem kellett.A fordulatszám elég magas...100-nál 3e körül,140-nél 4e,150 fölött 4500-5000.

Összegzésként azt mondanám tisztességes iparosmunka,NORMÁLIS közlekedésre alkalmas autó.
Semmi több.
Nem mondom,hogy szeretem,de azt sem,hogy megbántam a vételét.Átlagos autó,az átlagnál nagyobb presztizzsel ( legalábbis itt Mo.-n ), de ha valaki hajlnadó egy kis időt rászánni a vétel előtti alkudozásra,ahogy én is tettem,igen a márkakerskedésekkel,akkor akár olcsóbban megkaphatja mint a konszernbeli riválisokat...

Hibalista

- Túl fiatal még,hogy bármi is történjen vele...Remélem ez így is marad!

Ide hordtam szervizbe

Szerelőnél még nem voltunk - hál Istennek.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 9.3 coupe 2.0 Következő autója? Egyelőre marad.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Jetta 2005 (2005)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)