Céges és családi szedán
Szöveges ítélet
Cégautó, az időközi szervízeket mindig megkapta rendesen, sohasem hagyott cserben, volt itt egy cikk http://totalcar.hu/tesztek/2012/10/28/valoszinuleg_a_vilag_legjobb_autoja/
amiben sok igazság van. Nekem nagyon bejön ez az autó. Sokszor én is öltönyben járok, de nem porszívóügynök vagyok:) Fekete színű, bárhol meg lehet jelenni vele. Nem zavar a maxra állított kék műszerfal sem a fekete kárpitok. Az átlag magyar autóst simán ott tudom hagyni 2 sávos úton állórajtból, talán ebben jobb ez a dízel az 1.6 benzinnél. 60 felett 5-ben kigyorsítható, ha nem akarok nagyon gyorsan menni, nem kell visszakapcsolni. A váltó még mindig pontos, nemrég átesett egy kuplungcserén, ezt azért nem írtam a hibalistára, mert a szervíz magától tette meg, én nem kértem. Tény, hogy jót tett.
Negatívum: hóban vagy nagyon laza talajon ki kell kapcsolni az ASR-t, mert égeti a kuplungot. Még egy járdaszegélyre felhajtásnál is (persze ez ritka dolog).
A motor nekem nagyon bejön, nincs turbólyuk (vagy nem érzem), nagyobb emelkedőn is kuplunggal tartható a kocsi, parkolásnál szintén jól jön az 1800-as fordulaton felépülő 250Nm. Sokan mondják hogy a dízel hangos. Alapjáraton kívülről biztosan. De én ált. elindulok ha beindítottam és sosem zavart a dízelek hangja. És ugye a dízelt egy mérnök tervezte... :)
Hamarosan új verdát kapok, a Jettát egy rokonom kivásárolja, szerintem még sokat fog menni mindenféle hiba nélkül.
Hibalista
- klíma tisztítás 147E-nél, nem fújt a középsőkből. - CD-t benyelte
Ide hordtam szervizbe
Óbudai autójavító, egyéb hivatalos vw szakszervizek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 149250 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 148000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.8/10) |
