A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Jetta (2005)

Jetta 1.6 Trendline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A jó megjelenésű megbízható céges szekér

Szöveges ítélet

Előélet: 2003-as Passat, majd 0 km-es KIA Ceed (céges). Szerencsémnek és lehetőségeimnek köszönhetően egy új cégnél landoltam, ahol átvettem 39k km-rel. A belseje tiszta, csak idegesítő, hogy már megint egy VW, amiben rohadnak a műanyag burkolatok. A szerviz szerint mind ilyen. A kézben lévő "savas" anyagok az évek során megbontják a beltérben használt műanyagokat. Ezt valahogy nem tudom elhinni, hogy különféle környezetvédelmi szabványok és egyéb mesés humbug miatt a világ egyik legnagyobb autógyártója nem képes egy értelmes belteret gyártani. Egy két ismerőst kérdeztem, de ők nem tapasztaltak ilyet. Tartok tőle, hogy csak én vagyok szerencsétlen VW belterek miatt. Ezt kivéve csak jót tudok elmondani az autóról. A felszereltség számomra több mint elég. Én igazából egy távirányitós központi zárral és egy klímával elvagyok. A többi mese habbal. Ebben van CD-s rádió (fapad hanggal, KIA-ban jobb volt), 4 villanyablak, fedélzeti számítógép, ködlámpa, könyöklő, metálfény,stb. Az ülések jól tartanak, kicsit kemények, de hosszú távon jól használhatóak. Van benne váltózár, ill. Bluetooth kihangosító is (utólag beszerelt, előírás a cégnél) - ezek olyan hasznosnak bizonyultak, hogy felvettem a repertoárba. Saját vásárolt kocsinál is figyelni fogok ezekre. A futómű keményebb mint a Passat és lágyabb mint a KIA. KIA inkább fapad ez inkább kényelem, viszont azért Passatnál érezhetően lentebb van a komfort és a térérzet. Biztonságban érzem magam, mindenhol körbeölel a "van benne anyag" érzet. Poén, hogy az indexkar megpöccintésénél hármat indexel, tehát sávváltáskor ideális. Ilyet az eddigi autóimnál nem láttam, csak egy cimbi BMW-nél. Nagyon hasznos. A lámpa volt még érdekes. Kb egy hónapig villogtuk szembe egymást a közlekedőtársaimmal, mire rájöttem, hogy túlságosan fel volt állítva. Egy pöccintéssel helyreraktam. Én imádom a kék belteret. Sokan fikázzák, az én szememnek kellemes. Az 1.6-os motortól sokat nem érdemes várni. Tekintettel arra, hogy fontos munkaeszköz az autó számomra igyekszem nem gyorshajtani. Úgy tökéletes. Kipróbáltam minden sebességtartományban. Úgy látom, hogy 90-110 es tempónál tökéletes. Akkor még 4000 alatt forog és a fogyasztása is 7 körül alakul. Itt szeretém felhívni az összes kommentelő kolléga figyelmét, hogy a gépjárművek km órája hazudik. Amit ők 160 ként értékelnek, az jó esetben 145-150 km/óra. GPS-el érdemes mérni a sebességet. Jót nevettem, mikor egy 1.6-os Jettás kolléga írja, hogy 200 Km/órát is bír. Ja, a km órát figyelve biztos. A valóság azonban csalóka. Jelzem, hogy az autó gyári végsebessége 189 km/óra. Kimértem. Tényleg. Aki mást tapasztal, az festi magát. Tessék utána nézni. Na, fogyasztásadatok. 130-140-el használva 8-8,5 jön ki, városban 9 körül, bár dugó függő. Nagy dugóban simán 10 l. Hálistennek az utóbbi fél évben nem sikerült nagy dugót kifognom, úgyhogy nincs tapasztalatom és dugóátlagom. 4000 rpm felett a motor megbolondul. Hangos lesz és nem megy. 5000-ig még csak csak elviselhető felhangosított hifivel (bár nemtom melyik rosszabb, a dobozhangú gyári hifi, vagy az üvöltő 1,6-os), de a felett már kezelhetetlen. 4000 rpm alatt használva viszont csendes, kezesbárány. Tényleg nem érdemes taposni, nincs értelme. Eljutni A-ból B-be, megjelenni tökéletes. A megjelenés és a presztizs miatt ajánlani tudom csak az autót. Nem zörög, nem csörög, nagyon egyben van. Taposni viszont tilos. Még egy érdekesség. 60.000-es szervizre vittem. Fékbetétet/tárcsát kellett cserélni, elemeket a távirányítóban, valamit egy szerencsétlen parkolásnál széttörtem az alsó motorvédő műanyagot, úgyhogy azt is cserélték, valamint az olajat is. A számlán végül 260 ezer szerepelt. Lehidaltam. Igaz, hogy a szervizciklus 30 ezer, de akkor is. Még jó, hogy nem én fizetem. Anno Passat olajcsere meg légszűrő meg az összes többi megállt 50-ből. Igaz, nem logos szervizben, hanem ismerősnél. Az ártól eltekintve viszont elképesztően jó kiszolgálást kaptam a szervizben. Azon gondolkoztam, hogy elosztom kettővel a számlát, mivel más autót 15 ezrenként kell vinni és úgy mondok verdiktet. Hát sajna még így is sok. Nem keresek rosszul, de ilyen tételeket kb egy 10 éves autó fenntartására szánnék. Összegezve az eddig átélteket, csak pozitív érzéseim vannak. (Többek között, mert egy fillérembe sem kerül). Ha újként venném, akkor 1.4 TSi 160 LE motorral választanám. Ha pedig én költenék rá, akkor egy 3 éves szervizkönyves példányt szívesen választanék akár ezzel a motorral is.

Hibalista

- Fékbetét, tárcsa, rádió gombok burkolata, villanyablak burkolata, effektíve semmi, de csodálkoznék ha bármi elromlana egy ilyen korú autón

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda. Cseresznye Gusztáv. Atomdrágák (nincs összehasonlítási alapom más márkaszervízekkel, csak magánszakival), de a kiszolgálás minősége több, mint meggyőző. Az úriembert csak ajánlani tudom. SMS-t kaptam a kocsi elkészültéről, korrekt valós tájékoztatás várt. A vállalt határidőt centire betartották.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 39000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Passat Következő autója? Audi/BMW
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Jetta 2005 (2005)

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)