Stresszmentes faklumpa
Szöveges ítélet
Pont két éve vettem, amikor megjelent. Beültem: kényelmes. Beültem magam mögé: úgy is kényelmes. Beült a család: mindenkinek kényelmes. Épp akció volt 4,2 milláért adták, gondoltam nem hagyom ott és nem is bántam meg. A felszereltsége pont elég, a digit klímától a kipörgésgátlóig van benne minden, ami nekem fontos. Nem tudom, hogy melyik csomagot vettem, emlékeim szerint Comfortline, de a VW folyton változtatja a fantázianév mögötti felszereltségi csomagot.
Az első két év úgy telt el, ahogyan szerettem volna: eseménytelenül. Beülök-indítom-megyek-leállítom-kiszállok. Nagyjából annyit megyek évente, mint amennyit a VW amúgy is kitalált, ezért nemrég voltam vele az első 30 ezres szervízen. A szervíz pocsék, látszik, hogy az importőrnek csak az eladás a fontos, később a support már kevésbbé. Illetve ha Audi A6-ot vettem volna, akkor nem kezeltek volna másodrendű polgárként a Porsche-Budánál. :-( Úgy látszik ez a népautó velejárója.
Az autót kifejezetten szeretem, masszív, tankszerű felépítés, poroszos egyszerűség és praktikum, stresszmentes használat. Nekem a belső design is bejön, másoknak túl egyhangú, de hát ez ízlés kérdése.
A futóműve feszes és kényelmes, az opelnél nagyobb kanyarsebességre képes.
Az egyetlen hibája az alulmotorizáltság, az 1.6-os 102 lovas motornak kissé nehéz az 1350 kg-os kasztni. Az érdi emelkedőn nem bírok 160-nál többel fölmenni. Ez persze pénz kérdése, de a VW aranyárban méri a lóerőket.
Hát ha ezért a pénzért plusz 30 lóerő volna benne ...
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Porsche-Buda
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra G 1.6 | Következő autója? | Majd meglátjuk |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
