Fapados sz*r
Szöveges ítélet
Autót szerettem volna venni, nem magamnak hanem életem párjának inkább 2. autónak sok időre újszerűt, de nem így történt.
A családfa VW mániás, volt már Golf a családban egy gyenge pillanatomban bólintottam mivel az I. és II. Golfot ismertem és pozitív emlékek éltek bennem.
A Plus megfelelőnek tűnt nagy belső térrel, magas üléspozicióval, hátsó üléssoron is elegendő helykínálattal, szép műszerfallal alapban is jó felszereltséggel, a 102 LE nem kevés - nem sok alapon elégnek tűnt.
A gk. a használhatósági értékén bőven felül van értékelve, szerintem ilyenszerű autó valós értéke 3,5 mill. a maradék 1 mill. az emblémáért fizetendő. A motor teljesítménye ékesen példázza a gyarmatokra exportált autó esetét ezeknek ez is jó, persze biztos van aki erre azt mondja, hogy neki a teljesítmény bőven megfelel én csak azt fűzném hozzá csak nem ezen az árszinten .
A kocsi autópályán 110 felett zajos sőt piszok zajos.
Nyomhatod neki világba a hang erősödik a fogyasztás nő, nuku gyorsulás. Fogyasztása a leírtakból következően nagyon magas 10 alatt sosem. Ja és a gördülés komfort, mintha nem lenne benne sem rugó sem lengéscsillapító, városi utakon kirázza az ember lelkét.
Valamikor a VW komfortosabb autókat is tudott, eltelt 20 év az autók nőttek, de a teljesítmény alatti motorok gyártása és beszerelése meg folyik tovább.
A kocsin már jó ideje ott volt a kereszt, ami nálam a búcsút jelenti.
Most egy országunkban sokak által lenézett autómárkában utazom diesel létére nincs hangja, megy mint a barom, sokszor vissza kell magam fogni mert nagyon menne, rugózása lágy, amolyan citroenes.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 1800 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | nem VW |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
