A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf Plus (2005)

Golf Plus 1.6 - 102LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alapvet? tervez?i bakik marketingfogásban tálalva

Szöveges ítélet

No-ban bérautóként használtam közel két hónapig. Motorja a régi nyoclszelepes 1.6-os 102Le-s. 2005 júliusában ilyen motorral eladni egy több mint 1300kg-os autót: szégyen. Aki ilyen motorral megveszi és nincs felkészülve az átlag tízliteres fogyasztásra az nagyot fog csalódni. Az autó városi fogyasztása 12l/100km-re adódott(durva fejszámolás tankolás után). A kocsiban volt ülésf?tés. Ötösre feltekerve hagytam állandóra, mondom megnézem már mit bír. Namost elvileg elektronika ellen?rzi indításkor az akksi állapotát és eldönti, hogy a feltekert ülésf?tést valóban elindítja-e azonnal az indítás pillanataiban vagy csak kés?bb. Hát kérem ezt egy 2005-ben átadott autónál nem sikerült a VW-nek megoldania. A kocsi úgy indult, hogy az alapjárata 600 és 800 között ingadozva ment, miközben az autó rázta magát mint egy közepes kurva. Minden reggel. Aztán rátettem a lábam a gázra és felpörgettem kétezer környékére majd kb. húsz másodperc után eleresztettem a pedált. Utána már volt rendes alapjárata. Namost ha ketten ülnek benne és mindkét f?tés fel van tekerve ötösre állandóra, akkor gondolom a kocsi nem indul el. LOL :))) ..ki se mertem próbálni,mondom többet ér nekem az az egy-két évvel több élet majd nyolcvan éves koromban, minthogy ilyen bosszúság miatt gyógyszert (vegyszert) kelljen most bevennem.
Egyébiránt nagy általánosságban a kocsival meg voltam elégedve, mivel cég állta benzinköltséget. A helykínálat négy személynek megfelel?. Az er?átvitel és a gázreakció teljesen rendben van. A váltó reteszel? tuskója mesterm?. Becuppan a fokozatokba a váltókar. Viszont. Nézzük a következ? próbát. Próbálgattam mit tud a motor (2005-ben vagyunk). Hát .. tíz év vezet?i tapasztalat után akármilyen ügyesen váltogattam meg pörgetgettem .. egy régebbi VW Polo a lámpától való sprintben simán otthagyott. (külvárosi részen esti órákban) Namost biztosan nem azért, mert er?sebb motor volt benne. LOL :)) Tehát a kocsi alulmotorizált volt ezzel az er?forrással, nem kétséges.
Voltak itt még nagyon komoly komfort érzete rontó egyéb problémák. Nézzük csak a legelemibb dolgokat. Reggelre tiszta hó lett a kocsi. Kinyitottam a hátsó ajtót hogy a táskámat betegyem az ülésre, és mit ad Isten a hátsó ülés küls? harmada tiszta merev hó lett (legalább egy kiló friss hó). Minden reggel. LOL :))) Tehát: az ajtó fels? íve és a tet? úgy van megálmodva hogy az ajtó a tet? ívébe vastagon belelóg és ha kinyitod az ajtót beleesik az ami a találkozási pontnál van, tehát vagy másfél kiló hó egyenest az ülésre. :))) Nevetséges tervez?i hiba. LOL :))) Aztán észrevettem egyik reggel hogy a hátsó ülés melletti m?anyag fröccsöntött rekeszben áll a víz. Hmm.. nézzük. Tehát ha esik az es? és folyik le a tet?r?l folyamatosan és kinyitod az ajtót, akkor az es? az ülés küls? harmadára esik és opcióként megáll a víz az ajtó felé es? pici m?anyag rekeszben. Hmm.. LOL :))) Nevetséges. De egyben ez szégyen, hiszen azt jelenti, hogy nem lettek átgondolva ezek a dolgok a tervezés és tesztelés során. Ez bizony szégyen, hiszen ennek a kocsinak a kifejlesztésére volt id? és volt jó bázis. Menjünk tovább. Ez a kocsi egyter?nek van kikiáltva. Ennek ellenére csak négy teljes érték? hely van benne. Az ötödik egy szükségmegoldás, hátul középen. Hmm.. alapvet? hiba. Szégyen és rossz fényt vet az én szememben a márkára. (költségtakarékosság áldozata az ötödik formázott hely)
Itt abba is hagyom a gondolatmenetet, mert nem érdemes több szót vesztegetni arra ami marketing. Mert a marketing az emberek megtévesztése.
Összegzés: 2005-ben egy alulmotorizált, funkcióját nem betölt? és költségtakarékosság miatt alapvet? tervez?i bakiktól hemzseg? autót szégyen eladni a VW csoportnak. Rossz fényt vet a márkára.
Persze vannak akik a kocsi színe és a VW márka tizenöt évvel ezel?tti megbízhatóságára alapozva választják, és azt hiszik meg vannak elégedve. Viszont vannak olyanok (mint én) akik az él? fába is belekötnének .. nagyon helyesen. Miért is? A kocsi ára miatt.
Kérem! Aki ilyen árakkal dolgozik, az adjon érte praktikusan használható, gazdaságosan üzemeltethet? és korszer? autót!

Hibalista

- A jobb els? ajtón beszállt a barátom és azonnal (véglegesen) lerúgta az anyósülés ajtó felé es? profilos sínjének elüls? m?anyag takaró elemét. .... alapvet? tervez?i bakik egyike, átgondolatlan megoldások.

Ide hordtam szervizbe

Német "Hertz" bérautó volt amit használtam. Gondolom bedobják hivatalos VW szervízbe megfelel? id?közönként. Azok meg, mivel nem alulfizetett magyar szakemberek és ki tudják fizetni a havi számláikat, megcsinálják rendesen. Megel?legezem a kilencest a német szakmunkásoknak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 8400
Megbízhatóság (9) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf Plus 2005 (2005)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)