A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2019)

Golf 1,5 eTSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Digitális csőd

Szöveges ítélet

A 8-as Golf megrendelése nem volt kérdéses, mivel előtte egy 7-es Golffal jártam,amivel nagyon meg voltam elégedve.
Az autó egy 1.5 eTSI DSG Life, panoráma tetővel, drive assist csomaggal, téli csomaggal, kulcs nélküli nyitás, navigáció ( ez ma már nem szükséges extra, de később leírom miért jó) adaptív kormányzással.
Persze hallottam a sorozatos software es hardware hibákról, de úgy voltam vele,hogy mire megjön a kocsi ,addigra ki simulnak a dolgok. Természetesen a Chip hiány kellős közepén rendeltem meg az autót, amire kb. 18 hónapot vártam, de miután az importőr garantálta a megrendelés kori árat, így vártam türelemmel.Az autót végül 2022. augusztusban elvileg legyártották, de valamiért még több mint két hónapot állt a gyárban az autó. Végre október végén megérkezett és november elején át is vehettem volna…de csak volna, mert az átadás napján hívtak a kereskedésből, hogy valamiért lemerül az autó akkumulátora és hiába töltik fel, másnapra ismét nem indul be az autó. Ekkor már egy csöppet nyűgös lettem, mert 18 hónap várakozás után sem jutottam hozzá az autóhoz, valamint nem volt túl bíztató, hogy a gyárból frissen kigurult autó, ilyen parádésan “megbízható”. Az autót teljesen szétszerelték, mert több tucat elektromos csatlakozást kellett tesztelni,hogy melyik okozza az akkumulátor lemerítését. Végre december 23-án átvehettem a kocsit-elvileg a lámpakapcsoló panelnél volt valami gubanc. Azóta 15.000 km van a kocsiban és összességében hozza azt, amit egy Golftól elvár az ember. Jelenleg 6.1 liter a 3.000 kilométeren vett átlagfogyasztása, ami szerintem egészen jó. Az ülések, kormányzás , futómű nagyon kellemes (bár 17’ felnivel rendeltem, ami miatt már határeset a magyar utakon a rugózási kényelem) Sajnos a fedélzeti rendszer sokszor összeesik, ilyenkor persze minden sípol, hogy nem működik a sávtartó , az ütközésérzékelő stb. Van,hogy naponta többször elesik a rendszer, de van,hogy utána hetekig semmi. Az is lassan megszokott,hogy a tök üres úton sikít, hogy azonnal fékezzek, mert most aztán nagyon nagy baj van:-) Ez igen kellemetlen , amikor relaxban vezetsz és rád tör az éktelen sipítás…szívbetegeknek nem ajánlott!
Most már értem,hogy miért mondják sokan,hogy a 7-es Golf klasszisokkal jobb autó, mint a 8-as.
Ettől függetlenül, ha egyszer tényleg kijavítják ezeket a hibákat, akkor egy nagyon szerethető es élhető autó lesz a 8-as Golf.
Ami nagyon tetszik az autóban, hogy ha van navigáció a kocsiban, akkor térkép alapján tudja, hogy mikor jön körforgalom vagy éles kanyar és magától lassít a biztonságos sebességre, illetve ha nincs bekapcsolva a távolságtartó automatika, akkor is érzékeli az előtted haladó autót és finoman visszavesz a sebességből. Nagyon jó a tolatáskor a keresztirányú forgalom figyelő, többször segített már kiélezett helyzetben.
Nagyon jó az adaptív kormányzás (érdemes extraként rendelni) mert városban parkoláskor, kisebb kormány mozdulatra , nagyobb szögben fordul el a kerék, így nem kell annyit tekerni.
Természetesen az érintő- csúszkás hőmérséklet és hangerő állítás egy nagy baromság, főleg úgy , hogy alig érem el, mert magas vagyok, így viszont távol ülök a kijelzőtől, így állandóan előre kell görnyednem, ha bármit állítani akarok. A hangvezérlés meg csak telefonálni és zenét választani enged, de a hőmérsékletet nem lehet hanggal vezérelni.(szóval felesleges megrendelni, ráadásul ilyenkor a rendszer nyelvét át kell állítani magyarról valami más nyelvre)
Jópofa extra, hogy kulcs nélküli nyitás esetén, be lehet állítani, hogy már az autóhoz közel érve, magától nyitja a zárat, így a kilincset sem kell megérinteni.
Összességében a problémák ellenére is ajánlható lenne a 8-as Golf, de nem hiszem, hogy a mostani árlista fényében, bárki is kiadna, ( én legalább is biztos nem) több mint 13 millió forintot, az általam összeállított autóért…

Hibalista

- Elektromos zárlat az egyik csatlakozónál, fedélzeti rendszer folyamatosan lefagy

Ide hordtam szervizbe

Schiller Autóház

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2022
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 7-es Golf Következő autója? EX30
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2019

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)