A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2019)

Golf 1.0 tsi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Das digital borzadály

Szöveges ítélet

Fócvágenes' család vagyunk, Golfok, Passatok, egy-két Polo is becsúszott néha-néha.
A 8as előtt egy 7est használtam, ami felett már kicsit eljárt az idő, közelített is a lélektani 200ezerhez, ami felett már ugye senkinek se kell autó, max visszacsavarva.
7.5-öst akartam, de lett nagyon jó akció 8asra, ami ha másra nem, a totál szürreális használtautó áraknál arra jó volt ha nem jön be max eladom az akkori új árán. Ki gondolta volna, hogy ennek mennyire de mennyire örülni fogok.
Ezres autót vettem, (igen, tudom) de közel 1millás felár azért nem volt túl mókás az 1.5 130lóért, ezt érezhette aztán a vw is, mert idővel összefésülték a dolgokat, mostanság már 300e körül jön a +1henger, de az erősebb 1.5 árdifije sincs fél millió, annyit meg simán megér az a motor. De a vicces hogy aztán a kávédaresz teljesítményével pont nem volt nagy problem, ment az ha kellett, jó... sz.r hangja volt, de szép hang úgy is 5hengertől kezdődik. Viszont iszonyat nyomatékszegény volt csórikám, 2es alapjárat környéke egyből lecsapta magát, felháborodva hogy miii? Ez mi volt? Mit akarsz én egy kis ezres vagyok! :) 2ezer alatt jóformán semmi, lábbal hajtás, aztán ott bammm és megindult mint az őrült, hogy aztán gyorsan el is fogyjon, kipörgetni a hangja miatt se akarod, meg nem is történik igazándiból már semmi, csak a waresz hang jön egyre erősebben. De ha ráállsz arra ahol virgonc, simán a közlekedő maszlag előtt jársz mindig. Viszont akkor fog kajálni rendesen, semmivel se fogyasztott kevesebbet mint előtte az 1.4tsi-m a 7esben. sőt.... Bejáratós időszak után se ment lejjebb a fogyasztás, mikor mondtam hogy sztem sok, mondták hogy fog az még úgy is lejjebb menni. Hát nem nagyon.
+ott volt még a mumus, a kezelhetetlen kuplung, nagyjából a '18 után gyártott manuális váltós vw csoportos autókkal képtelenség normálisan elindulni. Vagy ugrál mint egy bakkecske, vagy kilősz vele. Ennyi, nincs átmenet, a wltp-s megőrülés is csak rátett, egyszerűen nem lineáris a gázpedál, nehogy pár grammal rosszabb legyen a co érték. Van egy bakkecskézős fokozat, kb. a pedálállás 3/4-e, és van egy full padló, de a full-full (az igazi) padlóért már átkell nyomni egy ponton a pedált, mint a régi automatáknál. Többnyire ezért van az hogy ezek az autók ugyan papíron hozzák a lóerőt, de sokkal-sokkal lomhábbnak érződnek. Jópofa viszont a hangulatvilágítás, bár ez a butábbik, lábtérbe + telótartóba nincs led, és csak 10szín, +pár tízezret simán megér a jobbik hangulatfény, hidd el sokat fog az dobni hogy legalább azzal lehet játszani. Az autó amúgy ha nem nézegeted meg már gurul tök jó, csendes, komfortos, hangtalanul suhan, jó fék, jó kormányzás, ebbe azért még mindig nagyon-nagyon erős a Golf, de had fosvágenezzenek a buszozó trollok. Viszont anyaghasználatra, minőségre egyértelmű visszalépés, mi az hogy nincs teló a géptetőnek ? Generációk óta van, és az új Octaviának meg van ? Mi az vesztett valaki egy fogadást vagy mi a túró ? Miért nincs szövet a kesztyűtartóban ? Hogy hűtés nincs már meg se kérdezem, de miért kell hallgatnom hogy ott csörög zörög minden ? Octaviába az is jutott.... Nincs sd kártya olvasó, nincs hagyományos usb csak type-c, ami tök jó, praktikusabb, csak alig van valami abba, idővel majd biztos, addig meg jó szórakozást, vegyél adaptert vagy biusb-t. Vannak még kispórolt részletek, elhagyott dolgok, esőbe úgy kopog a tető mintha jégeső lenne, a pótkeréktartóban a filc lötyögős, simán felhajtom bárhol és ott a fém, a 7esbe olyan volt mintha abból lenne kiöntve az a rekesz. Úgy minden jó, amihez pont érsz/látsz, de amint egy picit tovább.... lezuhan a minőség. Alapból led a lámpa, hátul full led, meg amúgy az egész belső világítás is tök jó erős ledekből építkezik, még a piperetükör is... és akkor mi figyel az első lámpába ? Egy szem pár halogén index, ez mi ?? Ez a tipikus szép tálalás, finom kaja, kedves pincér oh csak valaki odasz.rt az asztal alá, sebaj, jó étvágyat.
És akkor jöjjön pár valós negatívum nem csak nyávogás, és aztán a fekete leves... az anyósoldali a-oszlop belső borítás kb. a megvétel harmadnapján ciceregni kezdett, kicserélték, cicergett aztán az 1hét múlva is, végül valamit csináltak vele, mert abbahagyta. Van egy amúgy szerintem totál felesleges 7.hangszóró a műszerfal tetején, na az mindig sistereg, lekapcsolod, ülsz az amúgy jó csendes autóba és ssssssssssssssssssssssss, mikor a régi hifire aux-ot raksz és feltekered a hangerőt, ezzel természetesen nem tudtak aztán mit kezdeni. Motornak olyan fura vízpumpa hangja lett 1000km körül, megnézték ezt is, de hibakód nincs, használjam, viszontlátásra. Viszont retró volt, a régi malac passatunknak volt ilyen hangja 160ezernél mikor vízpumpás lett. Aztán a hang egyszer csak megszűnt.....
És akkor jöjjön a digital katasztrófa, az infotainment. Mikor hazajöttem a szalonból, azon a nem túl hosszú távon már 2-3 bug kijött, tehát marhára nem ilyen huh de nagy rejtett hibákról beszélünk. Aztán ezek úgy szaporodtak... a teljesség igénye nélkül bármi-bárhogy összeakadhat, van hogy szimplán be se kapcsol, csak pörög a beállítások betöltése. Van hogy percekig, jah, addig se fűtés, se rádió, se beállítások néha még kamera se, várjál..... Ha be is jön rányomsz a klíma dedikált gombra, semmi, rányomsz még egyszer de hopp akkor már beadta ! Így viszont kikapcsolod :D jó játék, kiakarod kapcsolni a klímát hopp rányomtál egy legördülő menüre, biztos véletlen feljebb nyomtál azért, de nem, simán csak egy sz.r. Kamera képe vacak és torzít, átrakhatod ilyen halszem optikára, az még rossza lesz, +3nyomás a csodakijelzőn ami vagy bejön vagy nem. Ja, mondtam már hogy közbe forgalomba vagy és vezetsz :D Ki az aki egy ilyet kiengedett ??? Feljebb akarod venni a venti sebességet ? Lehet kettőt is feljebb vesz, de lehet nem, csak késik, ja közbe mész mondjuk 60-70el ...? Ugyan.
Az összes ilyen nyomogatós tapizós rendszert azonnali hatállyal tiltani kéne. Vicces amúgy hogy a totál túllihegett fő a biztonság maszlagon egy ilyen valahogy mégis átcsúszik. Front assist lesz az új barátod, néha szól-néha nem, van hogy messze valami és olyat sípol szívrohamot kapsz, van hogy mész valami felé és hagyja. Volt olyan hogy előztem ki egy másik autót és gázadásnál(!) rendszerféket nyomott. Az kb. egy olyan satu amit lábbal egy átlag sofőr sose nyom, ja közbe mögötted jöttek és az amúgy is kipécézett büntetőfékezéses kretén világban ez tök jól jön ki. Bagatell... aztán ott vergődik az ember (jogosan) magyarázd el neki hogy hát a kocsid büntetőzött nem te :D móka és kacagás. Sávtartó a másik, először mikor jöttem haza olyat rántott az árok felé hogy azt hittem durrdefekt, de nem, csak sz.r az is. Egy ideig van hogy tök szépen működik, tartja, aztán najólvanmábameg' elengedi vagy behúzza. Viszont a jó hír hogy két gombnyomással kikapcsolható, és nem is adja be felkiáltójel + még egy vakító sárga ikonnal, mint a front assistot. Olyan is volt hogy parkoltam, ültem az autóba se a motor-még a gyújtás se volt ráadva. Gyalogosok sétáltak el az autó előtt, erre behúzta a fékpedált és elkezdett darálni..... (vészfékezni) jelentem a gyalogosfelismerő rendszer működik! Ja, hát közbe mondjuk pont állt az autó-motor off, de működik na... Parkradar hibát kb. 5indításonként beadja, igaz aztán 2mp és el is tűnik, de azért jól néz ki az is egy új autónál. Volt hogy menet közbe egy relé hang és paff, assistok, sávtartó minden szirszar kiütve, karácsonyfa műszerfal ... hová kerültem ?? Leállít-újra és semmi, és ez már a javított szoftver, alig merem megkérdezni milyen lehetett az ex akkor ? Világításkapcsolód sincs már, van egy béna panel pár érintőgombbal, igazándiból sztem csak azért rakták oda hogy nehogy az legyen hogy má'világításkapcsoló sincs ? Amúgy nincs. Nyomhatsz te bármit, automata mód off, helyzetjelő, vagy full kikapcs, mindig felkapcsolja +váltogatni fogja, értem én hogy hülyebiztosak legyünk, de télen pl. van olyan napszak hogy 10mp- enként fel-le, fel-le, fel-le, volt hogy már nézett az előttem lévő hogy mi a jófrancért villogok. Igazándiból az első héten éreztem ez nem az én autóm, mostanság szerencsére elfogytak már ezek, így gyakorlatilag új áron eltudtam adni, csakis ezért jár a "megérte a pénzét" dolog. Jó lesz nekem az "öreg" 7es is, néha azért bejön, hogy régen minden jobb volt ;)

Hibalista

- A-oszlop belső borítás recsegés, hangszóró sistergés, motorzaj, állandó infotainment+egyéb elektromos bugok.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf mk7 Következő autója? Golf mk7.5
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2019

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)