A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2019)

Golf 1.5 Variant Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.5 Variant Style - Sose gyűlöltem még autót ennyire

Szöveges ítélet

Céges kocsim (Skoda Octavia) már jócskán túlment az időn, jöhetett új, sajnos csak kombi Golfot választhattam (magamtól biztos nem ezt választottam volna). Olvastam rengeteg a szoftveres hiba vele, féltem előre. Jogosan. Konfiguráltam egy jól felszerelt 1.5 benzines manuál váltós verziót. Mondták a Posrche-nál, tök jó, nem dízel, nem automata, 2-3 hónap alatt meglesz. 1 év lett belőle...

4 hónapja használom, 8000 km-t beletettem eddig.
Eddigi hibalista:
- Az infotainment rendszer egy nagy szerencsétlenség, a középső tablet nem kommunikál a kormányon lévő kezelőszervekkel. Tehát pl. a kormányon kikapcsolom a lane assist-ot, nem kapcsol ki, csak ha a középső tableten is. Mondták a szervizben, igen, van ilyen adatbusz hiba, nincs még javítás rá. Mikor jött ki a 8as golf, 2019-ben? 5 éve nem sikerült javítani, gondolom nem is fogják már.
- Parkolószenzorok bejeleznek össze-vissza, semmire is. ezért parkoláskor sokszor nyom egy satuféket, úgy, hogy 10 méterre sehol senki/semmi. Hogy ezt kikapcsoljam, ki kell kapcsolni a parkoló fék asszisztenst (ez legalább akkor default kikapcsolva lesz), ill. a vészfék asszisztenst is (ezt minden egyes autóindításkor ki kell kapcsolni).
- Ha be van kapcsolva a side assist, bejelez percenként hogy fogjam a kormányt, holott 2 kézzel fogom. Ha nem rángatom meg, sípol, majd befékezi a kocsit. Rendkívül balesetveszélyes. Szintén side assist-nál, a jobb oldali tükörnél lévő fény szinte sose jelez be ha valaki mellett elhaladok vagy valaki elmenne mellettem.
- Az adaptív tempomat nagyon rosszul működik, ha valaki besorol elém, csak akkor kezd fékezni, ha már teljesen besorolt. És akkor nyom egy orbitális fékezést.

Ezek a vezetéstámogató rendszerek egész egyszerűen botrányosan rosszak. Van egy 2019-es Honda Civicem, picit kevesebb ilyen cucc van bennem de azok legalább teljesen jól működnek.

Csomó mindent már nem lehet gombbal kezelni, hanem be kell lépned a tableten a menübe, és ott nyomogatni sokat. Vezetés közben ez baromi "jó", másodpercekig nem az utat nézed, hanem a kijelzőt, hogy ne tapints félre. Fel nem tudom fogni, ezt hogy ment át a fejlesztésen, egyrészt balesetveszélyes, másrészt annyira bonyolult és nem logikus a menük felépítése, hogy az valami hihetetlen.

Váltó nagyon gagyi érzetet kelt, ha nem látnád, hogy VW, csak beleülnél, vezetnéd, azt mondanád valami alsó-kategóriás autó. Hondához képest sok osztállyal lejjebb van a váltó.

Erőt sem érezni benne, Hondám ugyanúgy 1.5 turbóbenzin, de sokkal sokkal dinamikusabb.
Az is érdekes, kicsit ilyen szívómotor feeling-em van, hogy az erő inkább így 3-4000 körül jön meg, nem 1500-2000-től, amit egy turbóstól várnál. Hiába van a "legdinamikusabbra" állítva a beállításokban.

Nem volt még olyan autóm (vagy olyan autó amit huzamosabb ideig vezettem volna), amit gyakran olyan utálattal vezetek, mint a Golf-ot.

Hibalista

- Az infotainment rendszer egy nagy szerencsétlenség, a középső tablet nem kommunikál a kormányon lévő kezelőszervekkel. - Parkolószenzorok bejeleznek össze-vissza, semmire is. ezért parkoláskor sokszor nyom egy satuféket, úgy, hogy 10 méterre sehol senki/semmi. - Ha be van kapcsolva a side assist, bejelez percenként hogy fogjam a kormányt, holott 2 kézzel fogom. Ha nem rángatom meg, sípol, majd befékezi a kocsit. Rendkívül balesetveszélyes. Szintán side assist-nál, a jobb oldali tükörnél lévő fény szinte sose jelez be ha valaki mellett elhaladok vagy valaki elmenne mellettem. - Az adaptív tempomat nagyon rosszul működik, ha valaki besorol elém, csak akkor kezd fékezni, ha már teljesen besorolt. És akkor nyom egy orbitális fékezést.

Ide hordtam szervizbe

Volkswagen Siófok (Sió-Car)Újrakalibrálták a szenzorokat, de minimálisat javultak csak a szoftveres hibák. Ill. mondták, egyik problémára nincs még javítás a VW-től; 5 éve tudnak a hibáról amúgy :D

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2024
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2019

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)