A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2012)

Golf 1,6 CRTDI Varriant Comfortline 77 Kw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható

Szöveges ítélet

A kocsit szerettem. Megbízható volt, nem hagyott ott sehol sem. Tágas csomagterét jól meg lehet pakolni. Sok tárolórekesz van a csomagtér alatt. Jó a futóműve.
A motortérben rendszeresen lóg a zajvédő burkolat, bármit csinál vele az ember. Tudom nem látszik, de amikor kinyitod a motorháztetőt, akkor az ronda látvány.
Az ülések kényelmesek, de a deréktámasz állítónál gyorsan kopnak. Hátrány, hogy viszonylag alacsonyról kell kiszállni a kocsiból. A magas felszereltség kényelmesebbé teszi az autót (tempomat, ülésfűtés, hűthető kesztyűtartó...).
110 Le motor megold mindent. 5 személlyel, klímával nem kell visszaváltani az emelkedőn. Előzéskor nem kell rettegni, hogy visszaér az ember vagy sem.
A kocsit napi szinten használtam. Átlagfogyasztása 5,7 l/100 km.
Autópálya 140 km/h (2/3 részben), kevés városi (1/3 részben) használat mellett. A fogyasztás gumi- és lábfüggő. Meg kell tanulni vezetni a kocsit (gyorsan megy). (Pl: micheling gumival 5,3 l volt a fogyasztás). Tél gumiknál ilyet nem tapasztaltam. Átlag 5,8 l/100 km volt. Hidegben érdemes az extra diselt tankolni, indításnál meghálálja.

Hibalista

- 150.000 km Klima alapjárati szelep csere + töltés (40.000 Ft) - 180.000 km Féltengelyeket kellett zsírozni (17.000 Ft) és az első fékbetéteket cserélni (18.000 Ft) - 198.000 km Akkumulátor csere (38.000 Ft) , Vezérlés csere, vízpumpa, szíjcserék és pár apróság (160.000 Ft). - 212.000 km Hátsó fékbetétek és kézifékbovden csere (29.000 Ft) - 216.000 km Csomagtér kapcsoló csere (12.000 Ft - Otthon végezve) - 230.000 km Első futómű Puffer gumik (erősített) cseréje (30.000 Ft) és hátsó lengéscsillapító porvédők cseréje (15.000 Ft) - 232.000.km 1 injektor csere (nyakánál szivárgott az üzemanyag) (112.000 Ft) - 233.000 km ERG szelep csere (110.000 Ft) - - Olajcsere 15.000 km-enként Long Life olajjal + adalék, összes szűrővel (40.000 Ft) - 50.000 km-enként Üzemanyagszűrő csere (12.000 Ft) - A fenti árak tartalmazzák a munkadíjat.

Ide hordtam szervizbe

Budapestről vidékre viszem szervizeltetni a kocsimat egy autószerelőhöz Hatvanba.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egyszer voltam kényszerből Szakszervizben. Brutális árak (Olajcsere, szűrők, átvizsgálás, munkadíj 94.000 Ft!!! A többiről nem is beszélve)

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Focus 1,6 TDCI (Automata) Következő autója? Képlékeny
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2012 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)