A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2012)

Golf 1,4 Tsi Comfortline 103KW 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Hófehérke (a második)

Szöveges ítélet

Eredetileg nem akartam új autót venni. Aztán beleszerettem ebbe. Előtte egy ötös golfom volt szintén TSI, csak az kettős feltöltésű. Azt is nagyon szerettem. Ez az autó azonban merőben más. Modern, gyönyörű külső és prémiumközeli belső. Az ergo-active ülések ugyan nem olcsók (kb. 180 ezer volt), de nem bántam meg. Piszok jól néz ki és persze kényelmes. A vezető hamar megtalálja a neki legjobb beállítást, a combtámasz pedig hosszú úton megfizethetetlen...
Az autó futása csendes, még autópálya tempónál is, az utazás komfortja kielégítő (sportfutóműves), kanyarstabilitása szuper. Menetteljesítményben nincs nagyon érezhető különbség a korábbi golfomhoz képest, legfeljebb a két utolsó fokozatban tűnik erősebbnek. Ellenben a fogyasztása lényegesen kedvezőbb annál. A teljes eddig megtett kilométerre vetített fogyasztása 6,8 liter. Országúton - a sebességhatárt betartva - simán be lehet menni 5 liter alá, pályán 130-140-es sebességnél 5,2-5,6 liter. Városban, mint minden turbós motor erősen lábfüggő. 6,5 alá lehetetlen bevinni, dinamikus közlekedéssel 8,5-9,5 a reális.
Egyetlen hibája (bár lehet csak az enyém ilyen), hogy gyakran nem akarja venni a hátrameneti fokozatot (manuális). A szerviz szerint "Ez ilyen".
Szubjektív "hiba": start-stop rendszer. Remekül, észrevétlenül üzemel - csak nem nálam. Idegesít. Simán leállítja egy dugóban araszoláskor is a motort. Kötve hiszem, hogy ennek bármilyen pozitív hatása lenne a fogyasztásra vagy a környezetre. Az autónak viszont egyértelműen árt. Szóval elindítás után mindig lekapcsolom. A gond ott van, hogy minden indítás után le kell kapcsolnom. A multikormány kezelését nem 2 perc volt elsajátítani, persze most már nem okoz gondot.
Alapvetően teljesen más osztályban játszik, mint az ötösgolf. Minden porcikájában százszor igényesebb annál. Elégedett vagyok vele. Remélem később is ezt fogom mondani.

Később -mikor már tényleg lesz miről írnom - visszatérek.

Hibalista

- Semmi. Még szép...

Ide hordtam szervizbe

Még nem járt szervizben.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 9
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf V TSI Következő autója? egyelőre nem aktuális
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2012 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)