A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2012)

Golf Variant 1.6 TDi BM Confortline 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Felsőfok, ennél több nem kell

Szöveges ítélet

2005 után újra elérkezett az idő hogy autót vásároljak. Akkor az első autómat vettem, melytől most nagyon nehezen tudtam csak megválni. Erre mondják, hogy megszolgálta az árát.
Elkezdtem tehát keresni a számomra megfelelőt.
Mivel évi 20-30 ezer közti km-t megyek 90%-ban autópályán, így mindenképpen valami nagyot és dízelt akartam.
Hosszas keresgetés után szűkült a keret a VW konszern két példánya közül - oktavia volt a másik - a golf variantra.
Pénzügyileg csak az oktávia fért volna bele, de nyeltem egy nagyot és úgy döntöttem, hogy a jövőre való tekintettel inkább a golfot választom - sokkal többet ér használtan - .

Motor:
1.6 TDI 105 le, sokat olvastam róla hogy kicsit gyenge,
pedig nem. azt nem mondom, hogy egy Ferrari, de személy szerint egy nyugodt vezető vagyok és nem is az Alpokban élek, szóval nekem nem kellett egy ennél is nagyobb erőmű. Az én igényeimet tökéletesen kielégíti, és ezzel is lehet menni 190-nel - többel meg minek és hol ??? - Talán a 110 le 6 fokozatú jobb lett volna, de nem lehetett akkor még rendelni.

Forma:
mindenki döntse el maga, de szerintem pazar és ha ennél jobb lenne akkor már A4-nek hívnák

Belső:
Comfortline = szépen tele van rakva sok okossággal, de én azért választottam bele egy ergoaktiv üléscsomagot, amivel egy kategóriával feljebb lépett - és ez nem kamu -. Mi is ez, fele szövet fele bőr. Nagyon dög.
Digit klíma, 8 hangszóró, start-stop / de minek / stb....

Futómű:
na ha ennél van jobb akkor azt nekem valaki mutassa be. olyan finoman és szépen dolgozik, mégis borzasztó magabiztosan tartja az autót az itthoni szar utakon, hogy az igazán lenyűgöző - és "csak a széria"
Nyugodt, kiegyensúlyozott autó az úton, mellyel Öröm közlekedni.

Fogyasztás:
5.5 l kért eddig, de most eléggé fázik és ugye téli gunya, plusz bejáratós stádiumba van. nyárra lesz ebből öt is - remélem -, de ha nem akkor is másféllel kevesebbet fogyaszt, mint az előző kocsim.

Vezettem nagyon sok jó és megbízhatónak, kényelmesnek titulált autót az elmúlt 15 évben és egyiket sem tudom jobbnak mondani a Golf7 -nél.
Ennél többet egy autó nem tud nyújtani.

Update

Ìgy 5 év elteltével 208.000 Km-rel az autóban gondoltam érdekelhet mindenkit az autó

Elég egyszerüen le tudom írni : az eddigi legjobb választásom volt autó téren
A kötelezö szervízeken kívül semmi, de komolyan semmi problémája az autónak
Teszi a dolgát ahogy kell - a sok h..lye szerint ezért unalmas -
Itt megjegyezném hogy én 15.000km-ként vittem szervízre nem pedig 30.000, annyit egyetlen fatya olaj sem bir ki szerintem
A fogyasztása 5,2 liter - brutálisan jó igaz 80% autópályán használom

A Motor kicsit hangosabb lett / de hat dízel, erre is lehet számítani / csodák nincsenek

Legközelebb kicsit jobb futómüvet választanék, nincs ezzel Sem semmi gond de nekem jobban esne kicsit pontosabb/kényelmesebb
Tudjuk milyenek a magyar utak, egy jobb futómü jobban ki tudna rugózni

Normal fényszóró teljesen megfelelö

Ergoactiv ülés kenyelmes és még a börnek sincs semmi Baja / persze csak 5éves de 200e km = 1millió ki-be szállás /

Aki egy megbízhtó, nagyon jól felszerelt takarékos családi autót szeretne bátran ajánlom, de költeni kell rá / kötelezö szervízek / mint minden autóra

Következö autóm is ilyen lenne ha a család nem növekedett volna, igy még ennél is nagyobb hely fog kelleni ezért az már a Passat lesz

Hibalista

- Semmi. Remélem így is marad.

Ide hordtam szervizbe

Porsche Györjók, de k.. drága, de ezt tudtam amikor megvettem a kocsitnegatívum hogy a 210.000 szervízre olyan árat adtak, hogy fel kellett velük bontanom a jo kapcsolatot és inkább elvittem egy szerelöhöz akihez az elözö kocsijaimat is hordtamgyári alkatrészekkel 200 ezer Ft adott jobb árat mint a szervízAz áruk miatt inkább 1, de mivel minden rendben volt a kocsival igy 7

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Passat B8 faclift variant
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2012 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)