A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2012)

Golf Variant Comfortline BMT 1.4 Tsi DSG 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

DAS KOMBI

Szöveges ítélet

Megérte várni a legújabb DAS AUTO-ra! :)

Ott kezdem, hogy kombi kellett mindenképp, mivel család lettünk és a párom is szeret pakolni. Az én igényem, az automata váltó volt. Így kezdődött, hogy Octavia vagy Golf legyen, ami hamar el is dőlt amikor bele ültem mind kettőbe.
A motort már ismertem, mert az előző autóm egy 1.4 TSI Jetta volt. Tehát itt nem volt új a nap alatt. Jól húz alulról, pörög is ha kell. Ami nehézkes vele az az autópályán (100kmph-ról) kigyorsítani. Ott már elfogy a kraft, de nem vészes.
Erősebb motor nem fért már bele a keretbe, vagy automata vagy manuál erősebb motorral.
Tehát az automata győzött pontosan a 7 fokozatú DSG, megérdemelten. Egy zseniális szerkezet. A futómű is zseniálisan működik, és szépen tartja az úton a kombi bódéját és nyeli el az úthibákat.
Maga az autó összességében elég meggyőző, hatalmas csomagtér, ergonomikus belső és az év autója plecsni. Ezen felül mint tudjuk extra kérdése minden. A Comfortline csomagot még megtoldottam egy komfort csomaggal, sportüléssel, sötétített üveggel.
A sportülés nagyon kényelmes, tudom ajánlani. Nekem ez bőven elég, mert a Golf alap felszereltsége is pazar, de extrában el lehet szállni nagyon hamar, mert valahol 11 millióig lehet tolni az autó árát!

Update-46 000 km
A becsületnepper intelmére, (igaza volt abban, hogy ne csak újautós learások legyenek) folytatom a leírást. Igaz nem fogom tudni 200e Km-ig, mivel lassan megválok a Golf-tól.
De az elmúlt közel 40 000 km tapasztalata alapján azért van pár dolog, ami inkább negatív irányban tolta a mércét.
Először is amint kitoltam a szalonból az olajcseréken kívül megevett 4L (!) olajat. Ezt úgy is mondhatjuk, hogy 10 000-ként 1L (gyári olaj 12e HUF). Persze a szerviz elmondása szerint a mai túrbó benzineknél ez teljesen normális. (Munkatársam 1.6T J-Astrája kb. hasonló használattal és km-el, egy csepp olajat nem kért.)
A DSG váltó túlnyomás miatt volt egy visszahívás, amit orvosoltak SW-el, és ennyi.
Az előző Jettámhoz képest itt is előjött, hogy néha furcsán ugrál az alapjárat, de csak ritkán. Nehezen reprodukálható és emiatt a szervízbe sem tudtam ott hagyni.
Ezen felül a belső kárpitok kopása elég szembetűnő, mint az ajtóbehúzónál, könyöklőnél. Egyéb gond nem volt az autóval.
Az biztos, hogy ez a gyengébb TSI motor helyett inkább erősebb motor tetszene, ami persze más számára relatív. Minden esetre megpakolva gyerekkel nehezen előz, vagy gyorsul. Ezt persze lehet orvosolni, mint lendület, átenni manuálba a DSG-t és vissza pakolni.

Hibalista

- Túl sok volt az olaj utántöltés...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Jetta 1.4 TSI Következő autója? Tiguan
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2012 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)