A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2012)

Golf Golf 7 1.4 tsi Comfortline 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

"csodállak, ámde nem szeretlek" (nagyon)

Szöveges ítélet

Az autó három hónapos, 5000 km-t ment.
A Comfortline felszereltség egy Komfort csomaggal és egy ergoActive vezetőülés csomaggal lett "megtoldva". Ez a kb 450-e ft-os művelet az autót egy komfortfokozattal feljebb löki. Mindenkinek ajánlom, megéri.
Az autó 2/3 főút, autópálya és 1/3 város használatban 6,5 liter átlagot produkált 5000 km-en. Ez (természetesen) több mint a gyártó 5 literes ígérete, de tisztességes adat. Azért írom ezt, mert elképesztően megy. Ha eléri az 1600 1/min motorfordulatot, a 6 fokozat bármelyikében csodát tesz. A 140 LE mellé a 250 Nm nyomaték 1500-3500 1/min motorfordulatot között, túl szépnek tűnő gyári adat, de úgy tűnik ez esetben nem lódítottak. Az autó a jó tervezésnek és/vagy az elektronikáknak köszönhetően kiélezett helyzetekben is rendkívül jól úton tartható. A fékek kissé agresszívre hangoltak, de jók.
A belső tér és a műszerezettség minősége anyag és szerelés szempontjából is kifogástalan. A kétzónás klíma képes lenne hibernálni a kedves utasokat, ha hagynám. A kék helyett a fehér műszerfény jó döntés volt.
Ennyit a napos oldalról.
Az autó hidegen indítva kattog. Csak kívülről hallható, de kellemetlen hang. Ebből valószínű garanciális szerviz lesz. A független hátsó kerékfelfüggesztés (Multi-link) ellenére autópálya tempónál a hangtalan motor helyett a zajos (na nem túlzottan) futómű hangjában lehet "gyönyörködni". A hatfokozatú váltó jó ötlet volt, viszont a fokozatok áttételezése nem minden esetben telitalálat. Pl. városban gyakran kell második fokozatba, hogy aztán két másodperc múlva megint harmadikba kelljen kapcsolni.
Visszatérek! mondta egy nagy elődöm, de ígérem nem leszek ilyen szószátyár.

Hibalista

- Nem romlott el semmi

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Cordoba High End Következő autója? A4
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2012 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)