A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2012)

Golf 7 Comfortlline 1.6 TDI DSG 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Belekötni nem akarok - eddig nem is tudok

Szöveges ítélet

Hosszabb távok (Budapest-Németország) megtételére alkalmas autót kerestem.
Újszerű, gázolajos, automata váltós járműben gondolkodtam. Így jutottam el a VW konszern termékeihez.
Elsősorban anyagi, másodsorban méretbeli megfontolásból esett ki az Octavia és a Passat is: a kocsim egyenesen Wolfsburgból, néhány hónapos korában került hozzám, meglehetősen kedvező feltételekkel.

A használat alatt kiderült pár apróság:
- A váltó ügyesebb nálam, de nem okosabb. Műszer alapján egyesben mozdítja meg a kocsit, majd szinte rögtön kettesbe vált. A kettes fokozat zárásakor viszont hajlamos megtorpanni. Finom gázkezeléssel szinte teljesen kiküszöbölhető a jelenség, de engem zavar.
- "D" üzemmódban túl hamar vált magasabb fokozatba, és még ennél is később kapcsol vissza. Bizonyos ritmusú forgalomban sokat használom a kézi üzemmódot.
- Ritkán használom a Hill Hold funkciót, de kezdetben volt rá példa, hogy aktiválása után 1000 1/min körüli alapfordulatot tartott az autó. Erős sejtés csupán, de gyanúm szerint ilyenkor kúszni próbált volna az autó. Meglátjuk, meddig bírja a kuplung :)
- Megrögzött Start-Stop ellenes vagyok. Talán kétszer állt le nálam miatta a motor. Sajnos minden egyes indításkor ki kell iktatni - ráadásul sokszor visszabeszél: reaktiválja magát a deaktiválás után. Ilyenkor akár 3-4 alkalommal is meg kell nyomni a kapcsolóját, mire hajlandó tudomásul venni szándékomat...
- A klíma télen 22-23 fok körül is sokszor hűvösnek érződik, illetve nyáron sokszor 19 foknál is túl meleg (több órás használatnál tapasztaltam csak).


- Csendesen fut az autó - bár szerintem csak 120 km/h-s tempóig igazán csendes. 150-160-ig egyre hangosabbá válik, még ha kategóriájában így is a halkabbak közé tartozik. Ennél gyorsabban nagyon ritkán megyek vele.
- Az ablakemelők néha elfelejtik az egyérintéses módot. Néhány újraindítás után maguktól megvilágosodnak :)
- Elég kényelmes a vezetési pozíció. Nagyjából 800 km-nél kezdem el érezni a vállam benne. Az ízlésemhez egy kicsit szűk a lábtér, de a tempomat használata mellett van lehetőség a lábak "rakosgatására".
- A tempomat és a tolatóradar is finoman működik. Az eddig próbált nem-prémium márkák között a legügyesebbek.

- Gumit, fékbetétet még nem kellett cserélnem.
- Olajból 10.000 km-enként mindegy fél liter fogy el.
- Bár jellemzően kilométerek százait teszem meg autópályán, sokszor röviddel érkezés előtt gondolja úgy, hogy eljött a regeneráció ideje. Nem szoktam vitatkozni vele, inkább kerülök egyet...

Nincs panaszom a kocsira, de legközelebb valószínűleg szívó benzinest keresek magamnak, mindenképp hagyományos automata váltóval. Terveim szerint még egy évet használom, mert a tapasztalatok alapján 180.000 km után sorra jönnek a meglepően drága szervizszámlák.

Hibalista

- Rendszámtábla-világítás :)

Ide hordtam szervizbe

Németország I. és Németország II.Nem elszállt árak, normális kiszolgálás, háttérinfókat is volt szerencsém megtudni.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Porsche Buda A németországi szervizdíj kétszeresét fizettem ugyanazon beavatkozásért!A munkafelvevő elkésett (pontos időpontra kellett mennem).A pénztáros hölgy életunt volt. Kérdésére - miszerint hányasra értékelem a tapasztaltakat - nem kívántam választ adni.Első és utolsó alkalommal jártam náluk...

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra J 1.7 CDTI Következő autója? Most épp a Mazda6-ra fáj a fogam
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2012 (2013)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)