A majdnem tökéletes
Szöveges ítélet
Majdnem tökéletes autó, de azért pár apróság akad. Kényelmes, de egy Fordhoz képest zötyögősebb a futóműve és kevesebb visszajelzést ad a kormány. Középállásban - szintén Fordokhoz képest - picit bizonytalan, de az is lehet, hogy a 16"-os kerekek kicsik a futóműnek. A Comfortline-hoz járó alap ülés is nagyon kényelmes. A közepes rádió jól szól, egyszerűen kezelhető az érintős képernyő az itt még meglévő gombokkal együtt. A kezelés logikája és felépítése kiváló.
Igen rugalmasan és sokféle dologgal extrázható. Nagyon hasznos az extraként belekerült anyósülés ledönthetősége és a távirányítós állófűtés, így fagyos reggeleken sem kell a szélvédőről a jeget kaparászni.
A motor 1,6-os dízel létére jól húz, 5,7-es átlaggal teljesíti a vegyes Budapest városi és autópályás használatot. Az első szerviz előtt 4 ezer kilométerrel után kellett tölteni az olajat, azóta nem eszi.
Apró bosszantó dolog, hogy a csomagtartó világítása a plafonról történik, a rolót el kell húzni, hogy este lássuk mi után nyúlkálunk.
A másik jóval nagyobb probléma, hogy a halogén tompított semmit nem ér. Katasztrófa a világítás, a mögöttem érkező jobban bevilágítja az utat... Nem is tudom mikor láttam utoljára ennyire gyenge fényszórót, a gömbölyű Fabiáknak is különb volt a halogén fényszórója. Nagyságrendekkel.
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Pest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ford Mondeo 2.0 Tdci | Következő autója? | Renault Mégane |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
