Szerethető Fostalicska!
Szöveges ítélet
Én azt hittem, hogy egy megbízható autót veszek!
Valahogy mégsem sikerült belenyúlnom a tutiba, lásd. hibalista.
Egyébként, ha sikerült volna egy nem „hétfői” autót vennem, akkor talán a kategória legjobb választása lehetne.
Azért minden részében érződik a komoly mérnöki munka, patent váltó, dinamikus motor, minden ott van ahol lennie kell, nagyon csendes, abszolút vibráció mentes, és tényleg nagyon keveset fogyaszt 5-7 liter /100km.
A rekord 3.9l/100km 130km-en keresztül, de Budapest-Split útvonalon is 5.2-es átlaggal bírt haladni normál tempó mellett.
Talán garancia lejárta után eladom, de pont most, amikor már mindent kicseréltek benne, a Daciát is csak egyszer kellett összerakni és aztán jó volt, hát ebben bízom.
CBZ motorkóddal rendelkezők figyeljék a motorhangját, ha kerepel, akkor vezérműlánc csere!
Óbudai Autójavítóba /Mozaik utca/ vigyék az autót, mert pl. ott van az egyetlen mérnök, aki az autó központi computer szoftverében tudott javítani.
Hibalista
- Turbó /vészüzemmódba váltott/ - Kerékagycsapágy - Vízpumpa - Vezérműlánc - Váltóban 2-es szinkron - Pillangó szelep tisztítása /vészüzemmódba váltott/ -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Civic 1.8 ES | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
