VW GOLF HGP
Szöveges ítélet
SAJNOS NEM AZ ÉN AUTÓM (bár tankolni sem tudnám). Van egy tuning TDI Golfom, de az ehhez képest picsafüst. Egy külhonba vándorolt ismerősöm (most már jó barátom :) ) pokolgépe. Iszonyat durva autó, rendesen bont, akkorát megy! 2500 fölött bármilyen pedálmozdulatra azonnali eszelős gyorsulás a válasz: eddig azt hittem, így csak sportmotorok képesek vágatni!
2500 alatt picit "gondolkodik", gondolom, ilyenkor betölt, aztán gyííí...wááááá, naggggyon durván odabax!!
Az autópályákon MINDENKIT hazabaxott vele a tulaj, én motorozom is , mentem már pár géppel,mint egy hüjje, de ez a fickó megxaratott, amiket vállalt. 300 km/h egy autóval!! A tetőablak ki akart szakadni a tetőből!
A váltó villámgyors erősített DSG-szerkezet, kár, h a kormányról nem dirigálható. Visszafelé mondjuk hajszállal lassabb, mint felfelé váltásnál.
A motor egy 3.2 V6 Bi-Turbo, két collerrel, összkerék-hajtással. A rugózás normál úton még barátinak nevezhető, viszont ebben a kikúrt országban üt, ráz, megvezeti a kerekeket a vályú, stb. - borzalom.
Az autón kívülről szinte semmi nem mutatja a 495 Le-t: R32 feliratok eltávolítva, csak a két közép-kipufogó árulkodik, hogy "jaj a legyőzötteknek!" Na, meg a sasok kiszúrhatják a 18-as felnik mögött szűkölködő óriási, lyuggatott, belső hűtésű féktárcsákat, valamint az ezekbe kapaszkodó 6 dugattyús nyergeket.
Belül gyári minden. Navi ok, bár Magyarországról fogalma sincs, mp3-funkció nincs, sőt, néha ugrik a cd! Ezeken a beteg utakon..
Fogyasztása egy thai-boxos szumósé: normál üzemben, a forgalom ritmusát tartva mindössze 14 l, fölényesen autózva 18 körül, vágatva..pff..25-30.
Fenntartása is illik a tudásához: 6000 km-ként full szintetikus olaj csere a szűrőkkel kb. 400 Euro, Yokohama utcai slickek talán az összkerék miatt egészen jól bírják, de csere esetén 200 Euro/Stück, a fékbetéteket elfelejtettem, de a magasabb polcon lehet az is.
Normál használatban, normális úton egy abszolút feltűnésmentes és kultúrált Golf, teli extrával, de ha helyzet van, keményen büntet, még a motorosoknak is csak akkor van esélyük, ha két autó között elszippannak. Komolyan mondom, úgy ki vagyok tőle még most is, olyat gyorul ez a sas, h alig kaptam levegőt, azzal játszottunk, h gyorsuláskor az utas nem tudta elérni a műszerfalat. Máskor kerestünk egy palit, mindegy, milyen autóval, aztán megfeszítettük. Egy Porschés yuppit 260-ig terrorizált a Golf, mikor elmentünk mellette, nyitott szájjal nézett át.
Rajtprogrammal 3.8-at vág 100-ig, óra szerint 315-öt tép. Az álló helyzeti gyorsulás a programmal olyan durva kívülről, h az ember azt hiszi, fel fog robbanni: felmorajlik a 6 henger, a 2 turbo fütyülve sziszeg, befeszül az egész..spontán, stabil orgazmus.
Akut veszély a jogsira, sőt, többre is, egy igazi csendes szörnyeteg. Kb. 40.000 Euro: a hüjjének is megéri..., de csak annak! Én az vagyok. Gyerünk játszani..!
Hibalista
- Tulajdonos elmondása szerint 1db el. ablak+az esőérzékelős ablaktörlőnél valami.
Ide hordtam szervizbe
Corsmann GmbH, Löhne, Germany. Drága profik.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | Golf TDI | Következő autója? | Istenem..! Gyilok!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
