A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2003-2007)

Golf 1.6 16V Trendline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Rejtélyes, szeszélyes, közepes! :)

Szöveges ítélet

120 ezer km volt az autóban mikor 2007 - ben megvettem neppertől. Meg sem kérdeztem, de látszott, hogy nem valós, de az ár miatt megvettem. Előtte céges autó volt, szóval valószínűleg nem volt nagy becsben tartva.

Amit nagyon szeretek benne: tökéletes a futóműve, nagyon kényelmes a vezetőülés, számomra tökéletesen be lehet állítani az optimális kormány-, és pedáltávolságot. Hosszú távon jó a fogyasztása. Nagyon pontos és jó járású a váltó. A műszerek elhelyezése logikus, minden kézre esik. A műanyagok még most sem zörögnek, kopognak, nem nyikorog, nem törik stb. Még mindig meg lehet vele jelenni, elegáns kis kompakt. Ízlés dolga, de nekem nagyon tetszik a műszerfal világítás színe :). Hűthető a kesztyűtartó és a könyöklő alatti rekesz is, ezek nagyon jól jönnek nyáron, hosszú úton. A két hátsó ülés ledöntése után meglepően nagy teret kapunk. Utángyártott alkatrész kazalnyi van és nagyon jó árakon. Egy csillag és egy torx csavarhúzóval valamint egy 10-es kulccsal viszonylag sok mindent meg lehet rajta csinálni laikusoknak is.

Amit nem szeretek benne: Az ajtók belső részén a fogantyúk borítása nagyon csúnyán kopik. Olyan hatása van, mintha 30 éves lenne az autó és igénytelen a gazdája. Többet is láttam, mind ilyen. Vezetési élmény nincs, az autó ugyan tökéletesen fut, biztonságos, nem érezni a sebességet, mégis unalmas. A motor nem egy rakéta, elég lomha, előzést nagyon meg kell gondolni. Ha 3-an ülünk benne csomagokkal, akkor egy örökkévalóság, mire 130-at elérjük, ha fékezni kell és elveszítjük a lendületet. Egyedül, üresen viszont egész jó :D. Az én autóm gyengéje az elektronika, mind a motoré, mind a belső téré. Szinte önálló életet él. Hol megy a belső világítás, hol nem, hol le lehet húzni az utas ablakokat, hol nem, hol megy az esőszenzor, hol nem stb...

Összességében: közepesen szerethető autó. Amíg egyedül voltam tökéletes volt, most hogy 3-an vagyunk, így már kicsi is és gyenge is. Átmenetileg jó, de nem családi autó.

A "megérte a pénzét?" kérdésre nem tudnék egyértelmű választ adni a lehetőségekből... igen is meg nem is... Nem volt egy nagy vétel, de szörnyű mellényúlás sem... Az igent jelöltem meg, de fenntartásokkal. Ha valaki olyan autót keres, amitől elszáll az agya és folyamatosan vigyorog, miközben vezeti, akkor nem ezt keresi! :) De ha egy biztonságos, jól és könnyen vezethető autót keres, ami még tartja is az árát és feláldozná ezért a vezetési élményt, akkor viszont ez az ő autója!

Hibalista

- 150000 km-nél ac csere, 186000 km-nél kilyukadt a klíma, 220000 km-nél hengerfej felújítása + kompressziógyűrűk cseréje. 3000-ként 1 l olajat evett + a 3. henger gyakran megette a gyertyát, így elment az a henger, nagyon kellemetlen volt, főleg, ha autópályán jött elő. Első perctől folyamatos kattogás hallatszik a kesztyűtartó feletti részből, állítólag a fűtéshez tartozó elektormotor lapátja tört el és az forog körbe körbe... azt mondják típushiba, de az egész műszerfalat le kell hozzá bontani, ezért hagytam. A motor elektronika is cserés lesz, ami nem kis összeg, de azt még tolom. Ami jó, hogy elég ismert és egyszerű motor, könnyen és olcsón javítják, az alkatrész árak sem vészesek, főleg ha van jó kapcsolat autósboltoknál. - - Most hoztam el a szerelőtől, 130.000 ráköltve: vezérlés cser, hengerfej teljes felújítás, gyűrűzés, kartergázcsövek javítása, olaj, szűrőcsere, generátorszíj csere. Most olyan, mint a Doxa! :) Egs szelepet is kitakatították, de ez lehet hogy cserés lesz lassan és az egyik lambdaszonda is.

Ide hordtam szervizbe

Ismerősök által javasolt szerelőkhöz hordtam. Márkaszervizben nem volt, legalábbis nálam. Az egyikkel nem voltam megelégedve, úgy láttam csak találgat a hibát illetően (egyszer teljesen fölöslegesen lecseréltette az injektort), aztán megtaláltam a számomra etalont :). Tökéletesen ért hozzá, csak vw-ekkel foglalkozik.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 106000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Opel Astra G 2.0dti Következő autója? Mazda 6 2.0 sport
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2003 (2005 - 2008)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)