Rakéta inkognitóban
Szöveges ítélet
Hosszú tépel?dés után, több más autót (pl új Passat ugyanezzel a motorral) is kipróbálva döntöttem a Golf V mellett és (eddig) egyáltalán nem bántam meg. Az utolsó körben (a modellt és a motort már kiválasztva) a 4Motion és a DSG maradt a kalapban, sikerült mindkett?t kipróbálni. Azért döntöttem a DSG mellett mert jobbára sík területen mozgok (bár az összkerékhajtásnak nyilvánvalóan ott is meglennének az el?nyei) és a 4Motion kb 100 litert elvesz az amúgy sem túl tágas csomagtérb?l.
Afféle nagyran?tt gyerek módjára kipróbáltam a kézi váltós üzemmódot majd (az els? 2000 km után) a sport üzemmódot is de igazából egyikre sincs szükség - a normál D üzemmódban a váltó lesi az ember gondolatait, ezzel a motorral párosítva ideális együttest alkotnak. Az ülés jól beállítható, hosszú távon is kényelmes, minden jól kézre esik. Aktuális kedvencem a tempomat (eddig nem vezettem tartósan tempomattal felszerelt autót). A gyárilag nem volt hátsó hangszórópárt utólag beépítve - több ellenkező vélemény ellenére - a rádió érzékelte és (több "szakember" legnagyobb meglelpetésére) megjelent a menüben a fader funkció is. 160 ezer km után még minden ugyanúgy (vagy jobban) működik mint újkorában, az olajfogyasztás most kb 10 ezer km-enként 1 liter.
Hibalista
- A bal első ablakemelő időnként az ellenkezőjét csinálja mint amit én szeretnék.
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Mondeo TDCi | Következő autója? | erősen gondolkodom a Golf, a Seat Leon és a Focus közt. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
